Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Dodatki - zestawienia - sfera => Wątek zaczęty przez: maniootek w Listopad 12, 2019, 14:19:55
-
Zaktualizowałem Subiekta z wersji 1.54 HF3 na 1.59 HF1 i teraz wywołanie metody RejestrujNaUF = True przez rozszerzenie Sfera na obiekcie dokumentu (paragonu) wywołuje wyjątek "Zdalne wywołanie procedury nie powiodło się.". Dodam, że nic nie zmienialiśmy w programie do drukowania paragonów. Działał prawidłowo przez kilka lat. Co może być przyczyną? Jakieś sugestie?
-
Zgłosić do swojego serwisanta lub Insertu i modlić się o to, że naprawią w kolejnej wersji. Ogólnie w tej wersji są różne problemy ze Sferą.
-
Poprawka ma się ukazać w tym tygodniu, jeśli chcesz szybciej to jak napisał @yemet zgłoś się do swojego serwisanta.
-
Poprawka ma się ukazać w tym tygodniu, jeśli chcesz szybciej to jak napisał @yemet zgłoś się do swojego serwisanta.
Ci serwisanci są jakoś przydzielani? Jak się z nimi skontaktować?
-
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/znajdz_punkt_serwisowy/mapa/gt.html
-
Poprawka ma się ukazać w tym tygodniu, jeśli chcesz szybciej to jak napisał @yemet zgłoś się do swojego serwisanta.
Ci serwisanci są jakoś przydzielani? Jak się z nimi skontaktować?
Nie żartuj sobie - to Ty wybierasz gdzie kupujesz produkty Insertu (licencje, abonamenty) i je serwisujesz programy, nikt do niczego Cię nie zmusza.
Co do oficjalnych punktów serwisowych to jak w życiu nie są one wyznacznikiem jakości usług czy dostępności usług, ja na przykład od dłuższego czasu nie mam "znaczka" serwisanta, jakoś brakuje czasu i motywacji, aby odnowić uprawnienia, warto szukać po znajomych i referencjach.
-
Widzę, że jest nowa wersja Subiekta 1.59 HF2, która ma naprawić te błędy. Instaluję w takim razie i zabieram się za testy.
-
Widzę, że jest nowa wersja Subiekta 1.59 HF2, która ma naprawić te błędy. Instaluję w takim razie i zabieram się za testy.
Daj znać o wynikach.
-
Widzę, że jest nowa wersja Subiekta 1.59 HF2, która ma naprawić te błędy. Instaluję w takim razie i zabieram się za testy.
Daj znać o wynikach.
Wygląda na to, że aktualizacja naprawiła problem. Podczas operacji na dokumentach już nie dostaje błędów typu "Zdalne wywołanie procedury nie powiodło się". lub "Serwer RPC jest niedostępny."