Autor Wątek: Błąd 0x8004132b  (Przeczytany 8511 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9210
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Błąd 0x8004132b
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 30, 2019, 09:15:17 »
Da się to jakoś to "debugować" żeby dokładniej ustalić gdzie jest problem ?
Można podejrzeć zapytania do bazy danych i sprawdzić jaki na prawdę użytkownik jest poszukiwany.

no niby tak, tylko przy snifowaniu produkcyjnej bazy produkcyjnej na kilku stanowiskach będę dostawał dostawał tyle zapytań że pewnie i tak nic nie znajdę, a tak jak pisałem na mojej bazie testowej ten problem nie występuje.

Włącz odpowiedni filtr i szukaj tylko ze swojego loginu.
Sławek, Zduńska Wola

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd 0x8004132b
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 30, 2019, 10:00:05 »

W takim przypadku polecam spróbować za każdym razem uruchamiać nowy proces Subiekta i go zamykać.
Z tego co widzę to nie zastosowałeś się do mojej sugestii.
Mówisz o tej sugestii ? Przecież tak robię, przy każdym kliknięciu otwieram i zamykam proces. Chyba że coś źle zrozumiałem.

No najwyraźniej nie zrozumiałeś, zapoznaj się z metodą "Uruchom".

Da się to jakoś to "debugować" żeby dokładniej ustalić gdzie jest problem ?
Można podejrzeć zapytania do bazy danych i sprawdzić jaki na prawdę użytkownik jest poszukiwany.

no niby tak, tylko przy snifowaniu produkcyjnej bazy produkcyjnej na kilku stanowiskach będę dostawał dostawał tyle zapytań że pewnie i tak nic nie znajdę, a tak jak pisałem na mojej bazie testowej ten problem nie występuje.
maniootek.

Dlaczego od razu chcesz utrudniać sobie życie, nie przechwytuj wszystkiego, tylko to co Cię interesuje, czyli zapytania z Twojego rozwiązania (filtrowanie po stanowisku, użytkowniku SQL, itp)
Daniel, Białystok.

Offline mlotek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowszy
Odp: Błąd 0x8004132b
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 30, 2019, 13:20:43 »
Ok po milionie testów coś zaczęło działać
przerobiłem tworzenie obiektuw gt i subiekt  tak żeby były tworzone podczas otwierania okna i zamykane przy zamknięciu okna
przerobiłem również metodę uruchom
sgt = (InsERT.Subiekt)gt.Uruchom((Int32)InsERT.UruchomDopasujEnum.gtaUruchomDopasuj | (Int32)InsERT.UruchomDopasujEnum.gtaUruchomDopasujOperatora, (Int32)InsERT.UruchomEnum.gtaUruchomWTle | (Int32)InsERT.UruchomEnum.gtaUruchomNowy  );
I teraz to działa ale tylko na kontach z pełnymi uprawnieniami, na kontach o ograniczonych uprawnieniach(pracowniczych) dalej jest 0x8004132b :(
Które z uprawnień może być za to odpowiedzialne ?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd 0x8004132b
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 30, 2019, 16:47:34 »
Pokaż okno i zobacz co się dzieje, może to Cię na coś naprowadzi.
Daniel, Białystok.

Offline mlotek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowszy
Odp: Błąd 0x8004132b
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 03, 2019, 07:37:45 »
pod kolejnych długich poszukiwaniach udało się ustalić że chodziło o prawa do zmiany magazynu i operatora,
co dziwne w subiekcie te uprawnienia nie były wymagane żeby uzyskać ten sam efekt.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd 0x8004132b
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 03, 2019, 09:03:25 »
Co do magazynu to sprawdź raz jeszcze, jeśli użytkownik nie ma uprawnień to nie zmienisz magazynu w interfejsie użytkownika i Sferze, gdzie w Sferze będzie objawiało się to wyjątkiem. Co do operatora to w jaki sposób go zmieniasz i o jakie uprawnienie chodziło ? Wszytko wskazuje na to, że nie pokazywałeś istotnych fragmentów kodu, które mogły naprowadzić na przyczynę problemów...
Daniel, Białystok.

Offline mlotek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowszy
Odp: Błąd 0x8004132b
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 04, 2019, 13:42:20 »
Nie wiem jak dokładnie to uprawnienie się nazywało ponieważ nie ja je zmieniałem
magazyn wybieram tak - chcę mieć pewność że jestem na prawidłowym magazynie
sgt.MagazynId = 1;


pole wystawił zmieniam tak
InsERT.SuDokument dok = sgt.Dokumenty.Wczytaj("TY NUMER ZK");
dok.Wystawil = "tu login zalogowanego operatora";
InsERT.SuDokument pa = sgt.SuDokumentyManager.DodajPA();
pa.NaPodstawie(dok.Identyfikator);
pa.Wystawil = "tu login zalogowanego operatora";
pa.Zapisz();

zk w jakichś 99% przypadków jest robione przez innego operatora niż paragon

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd 0x8004132b
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 04, 2019, 17:28:24 »
Nie wiem jak dokładnie to uprawnienie się nazywało ponieważ nie ja je zmieniałem
magazyn wybieram tak - chcę mieć pewność że jestem na prawidłowym magazynie
sgt.MagazynId = 1;

Jest jak napisałem - zmiana magazynu bez uprawnień kończy się wyjątkiem.

pole wystawił zmieniam tak
InsERT.SuDokument dok = sgt.Dokumenty.Wczytaj("TY NUMER ZK");
dok.Wystawil = "tu login zalogowanego operatora";
InsERT.SuDokument pa = sgt.SuDokumentyManager.DodajPA();
pa.NaPodstawie(dok.Identyfikator);
pa.Wystawil = "tu login zalogowanego operatora";
pa.Zapisz();

zk w jakichś 99% przypadków jest robione przez innego operatora niż paragon

Pisałeś o "zmianie operatora", a teraz o "zmianie osoby wystawiającej dokument" - nie zrozumiałem o co chodzi, opisuj precyzyjniej co robisz...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd 0x8004132b
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 04, 2019, 17:28:24 »