Autor Wątek: Sfera problem - HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED)  (Przeczytany 2373 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Janek!

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.36
Sfera problem - HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED)
« dnia: Wrzesień 24, 2020, 13:15:33 »
Witam,
Próbuje uaktywnić program do obsługi kolektora 4mag. Podstawowe funkcjonalności działają jednak problem pojawia się kiedy próbuje wysłać dane z kolektora do Subiekta

-->    Inner exception Odmowa dostępu. (Wyjątek od HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED))

Internet przewertowałem i następujących rzeczy próbowałem: porty odblokowane, wyjątki Defendera dodane, .Net zaktualizowany, Windows zaktualizowany
Niestety nadal bez efektu a google nie dają już innych sugestii.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Sfera problem - HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED)
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2020, 13:31:25 »
Nie rozumiem tej logiki - zamiast wertować internet należało przejrzeć/zamieścić logi rozwiązania, jeśli ich nie ma to należało zgłosić się do dostawcy programu... Skąd w ogóle pomysł, że to problem z połączeniem do serwera SQL skoro programy Insertu się łączą (tak zakładam) ? Czy rozwiązanie korzysta ze Sfery ? Jeśli tak to czy wskazany użytkownik ma wszystkie uprawnienia ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Sfera problem - HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED)
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2020, 13:31:25 »