Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Dodatki - zestawienia - sfera => Wątek zaczęty przez: Janek! w Wrzesień 24, 2020, 13:15:33

Tytuł: Sfera problem - HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED)
Wiadomość wysłana przez: Janek! w Wrzesień 24, 2020, 13:15:33
Witam,
Próbuje uaktywnić program do obsługi kolektora 4mag. Podstawowe funkcjonalności działają jednak problem pojawia się kiedy próbuje wysłać dane z kolektora do Subiekta

-->    Inner exception Odmowa dostępu. (Wyjątek od HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED))

Internet przewertowałem i następujących rzeczy próbowałem: porty odblokowane, wyjątki Defendera dodane, .Net zaktualizowany, Windows zaktualizowany
Niestety nadal bez efektu a google nie dają już innych sugestii.
Tytuł: Odp: Sfera problem - HRESULT: 0x80070005 (E_ACCESSDENIED)
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Wrzesień 24, 2020, 13:31:25
Nie rozumiem tej logiki - zamiast wertować internet należało przejrzeć/zamieścić logi rozwiązania, jeśli ich nie ma to należało zgłosić się do dostawcy programu... Skąd w ogóle pomysł, że to problem z połączeniem do serwera SQL skoro programy Insertu się łączą (tak zakładam) ? Czy rozwiązanie korzysta ze Sfery ? Jeśli tak to czy wskazany użytkownik ma wszystkie uprawnienia ?