Forum Użytkownikow Subiekt GT
Merytoryczne => Forum Sprzedawców => Wątek zaczęty przez: aivii w Listopad 03, 2020, 09:02:34
-
Witajcie!
Stoję przed trudnym wyborem zmiany oprogramowania sprzedażowego. Od pewnego czasu skłaniam się ku Subiektowi, jednak mam kilka wątpliwości. Czy ktoś bardziej doświadczony w temacie mógłby pomóc je rozwiać?
Chciałabym by kilka sklepów korzystało z tego samego oprogramowania celem szybkiej wymiany informacji o dostępności towaru w innej filii. Ponadto chciałabym z tzw. Centralii móc wprowadzać faktury do systemu konkretnej filii / mieć dostęp do zmiany cen produktów..
Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze sklep internetowy, który chciałabym połączyć z magazynem największej filii.
Czy to wszystko jest realne w Subiekcie?
Do tej pory pracowaliśmy na small business ale zupełnie nie spełnił moich oczekiwań.
-
Jest realne pod warunkiem pracy zdalnej on-line, w innym przypadku Navireo lub inne programy, polecam poszukać i porozmawiać z potencjalnym dostawcą programu.