Autor Wątek: "Nie udało się załadować listy" produktów w szansie po dodaniu darmowej pozycji  (Przeczytany 7774 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tenautomatix

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.48
Miałem (mam) szansę sprzedaży, w której znajdowało się kilka produktów. Chciałem dodać do niej produkt gratisowy i, zamiast jak zwykle dodać go za złotówkę i zrabatować coś innego, wpisałem go z ceną zero.

Po zapisaniu w ogóle nie wyświetla się zawartość szansy. Lista produktów jest cała szara, pojawia się informacja "Nie udało się załadować listy", a na środku są dwa przyciski "Przywróć domyślne ustawienia" (którego naduszenie nie wydaje się mieć żadnego efektu) oraz "Zgłoś błąd".

Jak powinienem się z tej sytuacji zachować? Chciałbym jednak tę szansę odzyskać.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
"Nie udało się załadować listy" produktów w szansie po dodaniu darmowej pozycji
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2017, 17:37:35 »
Jeśli dzieje się tak na wszystkich szansach sprzedaży to przywróć domyślne ustawienia listy z poziomu karty użytkownika poprzez usunięcie ustawień listy, jeśli tylko na tej jednej to zgłoś problem do dostawcy programu.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

"Nie udało się załadować listy" produktów w szansie po dodaniu darmowej pozycji
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2017, 17:37:35 »