Autor Wątek: Informacja o zysku w szansie sprzedaży  (Przeczytany 35758 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 28, 2018, 19:19:00 »
A jak wyglądałoby takie dodatkowe rozwiązanie, tzn. w którym miejscu konkretnie i w którym momencie marża ta byłaby widoczna...

Już o tym pisałem - dane byłyby widoczne na liście dokumentów, aby zobaczyć listę dokumentów z aktualnymi danymi z dokumentu należy wcześniej zapisać ten dokument.

...oraz czy widoczny byłby jednocześnie zysk wyrażony w PLN?

Będziesz widział to co będziesz chciał i zamówisz, w polach własnych można umieścić dowolne informacje.

czy działałoby to na tyle wygodnie, żeby użytkownik miał wgląd w te dane z podobną szybkością jak w przypadku INFORMATORA, czyli w czasie jaki jest potrzebny do naciśnięcia CTRL+SPACJA? :-) Chodzi o to, żeby nie trzeba było wychodzić z szansy sprzedaży albo klikać 30 razy przez 30 sekund, żeby sprawdzić jak w danej chwili wygląda zysk.

Nie, takiej możliwości nie ma w GT, jest to możliwe dopiero w Navireo.
Daniel, Białystok.

Offline kgea

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.39
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 29, 2018, 14:21:45 »
Dziękuję za propozycję. Muszę przemyśleć, czy to by nam pomogło, czy nie. W razie czego się odezwę.

A przy okazji: co się powinno stać, aby Inset raczył łaskawie chcieć taki błąd poprawić? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym zakresie?

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4870
  • Reputacja +172/-11
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 29, 2018, 14:56:28 »
A przy okazji: co się powinno stać, aby Inset raczył łaskawie chcieć taki błąd poprawić? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym zakresie?
Oczywiście. To dość proste i niezmienne od lat.

Insert musiałby uznać że ten błąd jest na tyle istotny, że warto przeznaczyć zasoby na jego naprawę, kosztem pozostawienia innego błędu niepoprawionego, albo kosztem czekającej w kolejce funkcjonalności.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline kgea

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.39
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 29, 2018, 18:54:33 »
A przy okazji: co się powinno stać, aby Inset raczył łaskawie chcieć taki błąd poprawić? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym zakresie?
Oczywiście. To dość proste i niezmienne od lat.

Insert musiałby uznać że ten błąd jest na tyle istotny, że warto przeznaczyć zasoby na jego naprawę, kosztem pozostawienia innego błędu niepoprawionego, albo kosztem czekającej w kolejce funkcjonalności.
Podejście z punktu widzenia biznesowego (statystycznego) poprawne tylko pozornie, bo niby "rzadkie narzekania klientów są nieistotne", ale jednak świadomie i celowo utrzymuje się grupkę niezadowolonych klientów (i mających rację), którzy innym nie polecą tego programu. Dla niektórych ludzi istnieje coś takiego jak profesjonalizm, solidność i uczciwość (nawet w biznesie), ale - jak widać - te wartości są obce dla osób podejmujących kluczowe decyzje w firmie Insert.

Tym bardziej, że system GT istnieje od lat i to po prostu wstyd, że przez tak długi czas armia informatyków nie potrafiła znaleźć tego błędu, a teraz nie ma czasu tego naprawić.

Moje osobista opinia jest taka: Insert zrobi dobrze ważnym klientom, a żuczków ma w głębokim poważaniu. Ja czuję się lekceważony i żałuję, że kupiłem ten system do swojej firmy, ponieważ jestem przekonany, że będą jeszcze wychodziły podobne kwiatki i będę skazany na męczenie się z nimi przez kila ładnych lat. Pewnie teraz z Insertu ktoś to czyta i śmieje się ze mnie... cóż zrobić? Niech się śmieje.

Szkoda, bo niewielkimi środkami można by zdobyć zadowolonego klienta, który poleci system innym. Widocznie Insert czuje się bardzo pewnie na rynku i nie musi się o klientów starać, bo oni sami leżą pod drzwiami i błagają o możliwość zakupu ich produktów.

Dziękuję za Wasze komentarze w tym wątku.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 29, 2018, 20:31:03 »
a czemu wybrales wlasnie Insert?

Offline kgea

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.39
Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 30, 2018, 09:35:07 »
a czemu wybrales wlasnie Insert?

Bo ktoś mi powiedział, że to "fajny" program i po wstępnych testach wydawało mi się, że rzeczywiście jest fajny. Ale wszystkich funkcji nie da się sprawdzić w fazie testów, a diabeł tkwi w szczegółach. Jeśli na etapie ofertowania, co jest podstawowym elementem procesu sprzedaży, nie można dowiedzieć się, za ile sprzedać, aby osiągną oczekiwany zysk, to jest to mega niedogodność.


Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Informacja o zysku w szansie sprzedaży
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 30, 2018, 09:35:07 »