Autor Wątek: problem z pocztą przychodzącą  (Przeczytany 17330 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bodek_kocio

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34
problem z pocztą przychodzącą
« dnia: Kwiecień 14, 2020, 11:54:35 »
Nietypowy problem z pocztą przychodzącą. Ustawienia  poczty zgodne z parametrami dostawcy czyli port 110, testowanie skrzynki  wynik "OK" a ściąganie poczty trwa wieki co więcej bardzo często nie ściąga poczty na stacji roboczej - pojawia się błąd, dopiero po ręcznym ściągnięciu poczty na serwerze odświeża skrzynkę na stacji roboczej. Próbuję  podłączyć Outlooka jako pocztę przychodzącą do Gestora ale okienko "instalator Windows" działa(?) od godziny dioda HDD świeciła tylko na początku teraz nie widać jakieś aktywności  HDD. Nadmieniam że poczta przez www i przez Outloka na stacji roboczej działa. GestorGT zaktualizowany do najnowszej wersji (wcześniej również taki sam objaw) 1.62 HF1 (1.6201.1.4723). Wyłączona zapora i  antywir na stacji roboczej. Co ciekawe poczta wychodząca działa błyskawicznie.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17050
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: problem z pocztą przychodzącą
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2020, 12:16:04 »
Co do odbierania to wygląda na problemy wydajnościowe, odbieranie poczty jest mocno uzależnione od ilości wiadomości na skrzynce pocztowej, operacje na serwerze wykonują się szybciej niż na stacji klienckiej... Co do integracji z Outlookiem to nie mam pomysłu kiedy nie jest nawet znana wersja Outlooka.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: problem z pocztą przychodzącą
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2020, 12:16:04 »