Autor Wątek: Zarządzanie reklamacjami / błędami  (Przeczytany 12052 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zyje_sobie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Reputacja +0/-0
  • Staram się.
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro + Gestor Nexo Pro
Zarządzanie reklamacjami / błędami
« dnia: Luty 16, 2018, 11:34:17 »
Witam, mamy Subiekta GT i Gestora GT. Gestora dopiero poznaje i zastanawiam się...

Chcę wprowadzić do firmy system rejestracji reklamacji/zdarzeń pomyłek i zacząć obserwować ile tego jest, jak przebiegają itd.

Zdarzenia typu:
Dociera uszkodzona paczka
Dociera pomylona paczka (złe produkty)
Brak towaru na magazynie.

Myślałem, żeby zrobić prostego excela, ale później przypomniało mi się, że mamy tego gestora i może dałoby się w nim wygodnie wprowadzić rejestr takich zdarzeń. I obserwować ile tego jest.

Robicie coś podobnego? możecie podpowiedzieć gdzie szukać? Myślałem nad "Działaniami" i notatki + kategoria "reklamacje" Pytanie do kogoś bardziej doświadczonego czy jest to najlepsze rozwiązanie? Obecnie mam "gołego" Gestora i nie chciałbym mnożyć w nim złych rozwiązań o których dowiem się za kilka mc "dlaczego są złe":)
. . .

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zarządzanie reklamacjami / błędami
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2018, 11:40:49 »
Tak, Gesotor jest często do tego wykorzystywany, przyjrzyj się szansom sprzedaży i scenariuszom.
Daniel, Białystok.

Offline zyje_sobie

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Reputacja +0/-0
  • Staram się.
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro + Gestor Nexo Pro
Odp: Zarządzanie reklamacjami / błędami
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2018, 12:05:45 »
A wiesz może czy istnieją jakieś wartościowe szkolenia online? Przyznam, że mam tego gestora (głównie do poczty) i brakuje mi takie wiedzy z "praktycznego mięsa" jak to używać. Z chęcią pooglądałbym na YouTube albo jakimś miejscu. Jak profesjonaliści mają to skonfigurowane. Tak aby za 5 lat jak zaproszę kogoś na audyt nie powiedział, Panie ale te wszystkie dane w tej postaci nie da się w żaden sposób wykorzystać i trzeba od nowa...

Pisałem do Inserta ale albo się nie zrozumieliśmy, albo nie posiadają jakichś takich materiałów. MOże jest jakiś vlog? bo to co ja znajduje to sposób skonfigurowania... i tyle. Niestety nie znam nikogo używającego i nie mogę popatrzeć.

Zresztą to samo mam z Subiektem... dotarłem do punktu w którym "wiem, że nic nie wiem". A nawet trudno mi zadać konkretne pytania. Po prostu jak w szkole, poszedłbym na kurs "subiekt możliwości" ;) i przez kilka godzin patrzył jak to działa... Ktoś zna / może prowadzi takie vlogi?

Edit: Widzę, że jest akademia insertu, ale trochę się boję, że trafie tam na takie podstawy z powieleniem "pomocy" a nie faktyczne rozwinięcie mojej wiedzy.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2018, 12:07:53 wysłana przez zyje_sobie »
. . .

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zarządzanie reklamacjami / błędami
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2018, 12:08:29 »
To tak NIE działa, nawiąż współpracę z kimś, ktoś specjalizuje się we wdrożeniach, lecz uprzedzam, że w tym roku terminy mogą już być na lato... Więcej odpiszę w wolniejszej chwili.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Zarządzanie reklamacjami / błędami
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 16, 2018, 12:08:29 »