Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Gratyfikant GT => Wątek zaczęty przez: swiderek2 w Maj 17, 2022, 10:56:19

Tytuł: Błąd zapisu do bazy danych
Wiadomość wysłana przez: swiderek2 w Maj 17, 2022, 10:56:19
Dzień dobry, w ostatim czasie zaktualizowałem Gratyfikant GT do wersji najnowszej. Dodam że nie mam wykupine aktualizacji ani żadnego abonamentu ale dotąd zawsze po takiej aktualizacji najnowsza wersja funkcjonowała bez dodatkowych funkcjonalności.
Problem pojawil się podczas dodawania nowego pracownika - pojawia się bład " Błąd zapisu do bazy danych. Zaspis spowodowałby naruszenie integralności danych". Dodam że edytowanie pracowników wprowadzonych przed aktualizacją bazy jest bezporblemowe.
Tytuł: Odp: Błąd zapisu do bazy danych
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Maj 17, 2022, 11:16:41
Skoro pojawia się błąd, który nie wskazuje na przyczynę problemu to należy go przeanalizować na danych, na których występuje.
Tytuł: Odp: Błąd zapisu do bazy danych
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Maj 17, 2022, 12:43:37
Odpowiedziałem na wiadomość e-mail:

Cytuj
Witam, nie, chodzi o kompletne dane, które Pan posiada w bazie danych i które są wprowadzane, w praktyce analiza problemu wymaga dostępu do danych programu, więc należy je przekazać do serwisanta (InsERT, Pana serwisant) lub wykonać analizę zdalnie (Pana serwisant).

ale otrzymałem zwrotkę:

Cytuj
This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  swi...@int.pl
    host mx.interia.pl [217.74.65.64]
    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:swi...@int.pl>:
    550 5.1.1 Account not found / Nie ma takiego konta