Autor Wątek: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?  (Przeczytany 15946 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pabletti

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
« dnia: Kwiecień 22, 2015, 10:31:09 »
może niektórym by się przydało dopytać się w nim

Offline tomaszf

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja +12/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.66
Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 22, 2015, 10:37:10 »
Pytania odnośnie Navireo zadajemy raczej na forum dla partnerów Insert...

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 22, 2015, 10:42:14 »
O co chciałbyś spytać i dlaczego na tym czy innym forum, a nie partnera czy bezpośrednio producenta ?
Daniel, Białystok.

Offline nienacko

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: N1.47
Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 17, 2015, 09:58:10 »
Również uważam że powinno powstać forum navireo,
niekiedy są sprawy które nasi wdrożeniowcy lub producent olewają a inni użytkownicy lub wdrożeniowcy mają gotową odpowiedź  ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2015, 10:01:00 wysłana przez nienacko »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 17, 2015, 10:26:06 »
Nie rozumiem, po co współpracować z kimś kto was "olewa" ? Nie tędy droga... Chętnie usłyszałbym też zarzuty wobec producenta, może być na PW.
Daniel, Białystok.

Offline pabletti

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 15, 2016, 10:34:37 »
oczywiście, że olewają ile mogą, przecież to ich kasa, którą mogli zarobić i po części ich rozumiem.  Komunikacja jest taka zazwyczaj:  pionek czyli ja -> opiekun -> insert. Nie muszę chyba mówić, że jest to irytujące? Insert ma oczywiście forum dla parterów - niestety nie dla klientów docelowych. Insert do navireo wypuszcza raz po raz coś do sfery, niestety przykładów ani widu ani słychu, a  ile można się prosić? Do subiekta uzupełniają pomoc i z tego podpatruję implementację nowych rozwiązań, ale wiadomo, że Navireo to zupełnie inna bajka.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 15, 2016, 18:33:05 »
oczywiście, że olewają ile mogą, przecież to ich kasa, którą mogli zarobić i po części ich rozumiem.

Powtórzę raz jeszcze:

Nie rozumiem, po co współpracować z kimś kto was "olewa" ? Nie tędy droga...

--

Komunikacja jest taka zazwyczaj:  pionek czyli ja -> opiekun -> insert. Nie muszę chyba mówić, że jest to irytujące?

Nie rozumiem dlaczego nie korzystasz ze swojego schematu - to klient jest na pierwszym miejscu i jest najważniejszy, to klient wybiera z kim współpracuje i na jakich zasadach... Jeśli opiekun nie wywiązuje się z zawartej umowy/ustaleń to nie stoi nic na przeszkodzie, aby porozmawiać o tym z producentem, trzeba tylko zastanowić się gdzie tak na prawdę leży prawda, rzeczywiście po stronie partnera czy może jednak co najmniej po środku.

Insert ma oczywiście forum dla parterów - niestety nie dla klientów docelowych.

Skąd zdziwienie, w jakiej innej branży użytkownik końcowy ma możliwość kontaktu bezpośrednio z producentem i uzyskania pomocy jak autoryzowany serwisant ?

Insert do navireo wypuszcza raz po raz coś do sfery, niestety przykładów ani widu ani słychu, a  ile można się prosić? Do subiekta uzupełniają pomoc i z tego podpatruję implementację nowych rozwiązań, ale wiadomo, że Navireo to zupełnie inna bajka.

Sposób dystrybucji programu, w tym dostęp do informacji technicznych był dobrze znany przed wyborem programu oraz co ważniejsze w tym przypadku jego dostawcy więc skąd jakieś pretensje i zdziwienie ? Wystarczyło uzgodnić warunku współpracy, ja i na pewno wielu innych partnerów nie mają nic przeciwko, aby dział IT w firmie obsługiwał Navireo i udzielać oczekiwanego wsparcia.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 15, 2016, 18:33:05 »