Autor Wątek: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!  (Przeczytany 17551 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline euzebiusz44

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza wersja GT (ale zawsze przed instalacją czekam na opinie innych, żeby nie instalować dwa razy :) )) e-Archiwizacja
Stworzyło mi się na twardym takie cholerstwo C:\Users\<UserName>\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.vol - co to jest za plik zajmuje mi przeszło 80 GB. Miał może ktoś podobny problem. Czy mogę ten plik skasować - kończy mi się miejsce na twardym. Za odpowiedź z góry dziękuję. Pozdrawiam ;)
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy, jeśli złą – zostaniesz filozofem.;)
Sokrates

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 27, 2016, 16:47:17 »
U mnie ten plik ma 6 MB.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 27, 2016, 17:08:00 »
A ja go jeszcze nie mam :D
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 27, 2016, 17:11:33 »
A ja go jeszcze nie mam :D
A masz Win 10? ;D

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9208
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 27, 2016, 17:17:40 »
A ja go jeszcze nie mam :D
A masz Win 10? ;D
Nie dał się skusić, jak i ja :)

Tutaj jest pokazane ile rzeczy tam może być:
http://www.champlain.edu/Documents/Windows%2010%20Forensics%20Part%202-Report.pdf

Sławek, Zduńska Wola

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 27, 2016, 17:28:43 »
Poproszę takie coś dla MacOS i Androida.
Bo tak bez jakiegoś odniesienia, to tylko kilka kartek z bazgrołami.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 27, 2016, 17:46:23 »
A ja go jeszcze nie mam :D
A masz Win 10? ;D

No nie i jak na razie mam 3x mniej problemów (10-7) :D

W weekend dla klienta stawiałem 10-tkę na czysto, gdyż po aktualizacji w zeszłym roku zaczęła sprawiać wiele problemów, problemy z siecią, dostępem do udziałów sieciowych, działaniem Office'a. Wczoraj od innego, który sam postawił zaktualizować sobie otrzymałem zgłoszenie, że przestała drukować drukarka HP Deskjet 4640, popatrzyłem chwilę, w ogóle nie daje się zainstalować sterownika, zabawa na dłużej więc na razie zostawiłem. Jakieś 2 tygodnie temu odezwał się klient, że nie może drukować z Subiekta, po dłuższym śledztwie (z ciekawości) okazało się, że wyleciały z systemu biblioteki Insertu odpowiedzialne z wydruki, po ponownej ręcznej rejestracji zaczął drukować, jeszcze nie eksportuje do PDF. Miałem zgłoszenie, że przestało działać jedno z moich rozwiązań z wykorzystaniem Sfery po aktualizacji do W10, klient wrócił do W7, zaczęło działać. Takie to przygody z W10 z ostatniego okresu :(
Daniel, Białystok.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 27, 2016, 20:40:16 »
...Wczoraj od innego, który sam postawił zaktualizować sobie otrzymałem zgłoszenie, że przestała drukować drukarka HP Deskjet 4640, popatrzyłem chwilę, w ogóle nie daje się zainstalować sterownika, zabawa na dłużej więc na razie zostawiłem....
Już parę razy miałem takie zlecenia, pomaga aktualizacja sterowników do starszej wersji.
Krzysztof, Radom

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 27, 2016, 21:38:12 »
...Wczoraj od innego, który sam postawił zaktualizować sobie otrzymałem zgłoszenie, że przestała drukować drukarka HP Deskjet 4640, popatrzyłem chwilę, w ogóle nie daje się zainstalować sterownika, zabawa na dłużej więc na razie zostawiłem....
Już parę razy miałem takie zlecenia, pomaga aktualizacja sterowników do starszej wersji.
Próbowałem od najstarszych jakie znalazłem po Windows Update, sterownik niby się instaluje, wszystko wygląda dobrze, sterownik jest widoczny w serwerze wydruku, ale jak się wchodzi we właściwości to krzyczy, że nie jest zainstalowany i tak w kółko.
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 27, 2016, 22:44:26 »
Bo to jest HP. Ja w takim przypadku ściągam oryginalny z HP i pomaga.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problemik - chyba z trochę innej beczki ale proszę o pomoc !!!
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 27, 2016, 22:44:26 »