Autor Wątek: Odp: Błąd 400 przy wysyłce jpk  (Przeczytany 6973 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KlaudiaKWK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: RACHMISTRZ
Odp: Błąd 400 przy wysyłce jpk
« dnia: Lipiec 17, 2018, 22:39:19 »
Mi pojawia się błąd:

Komunikat błedu: 400 - Błąd. Serwis odpowiedział statusem '400: Bad Request' i wiadomością '{"Message":"Dokument z niepoprawnym podpisem profilu zaufanego","Code":135,"RequestId":"|VbTvzP0Yezk=.ffae01b1_"}'


co robić?

wszystko robiłam tak samo jak zawsze, zaktualizowałam Rachmistrza do 1,53 i nic

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd 400 przy wysyłce jpk
« dnia: Lipiec 17, 2018, 22:39:19 »