Forum Użytkownikow Subiekt GT
Inne => Off Topic => Wątek zaczęty przez: AlTazir w Maj 19, 2020, 12:27:58
-
Witam,
takie trochę techniczne pytanie na dziale off-topic.
Otóż zauważyłem ze czy to Subiekt czy Rachmistrz tworzy MAX 20 Kopi danej bazy (klienta).
Niestety mam taki przypadek że posiadam w Rachmistrzu pojedyncze bazy danych na poszczególnych klientów Około 90-100 (SQL baz danych średnio 180/220Mb)
I jak jest nowy update to tworzona jest KOPIA ( To jest ok ) ale ilość tych kopi jest zbyt duża.
1. Czy da radę aby Rachmistrz czy też w SQL ustawić aby maksymalnie tworzył/używał 2 "kopi" (ostatnich wersji) ?
2. I czy można wszystkich tych klientów/bazy połączyć lub przenieść do JEDNEJ bazy ?
Dziękuję z góry za pomoc
-
takie trochę techniczne pytanie na dziale off-topic.
Otóż zauważyłem ze czy to Subiekt czy Rachmistrz tworzy MAX 20 Kopi danej bazy (klienta).
Niestety mam taki przypadek że posiadam w Rachmistrzu pojedyncze bazy danych na poszczególnych klientów Około 90-100 (SQL baz danych średnio 180/220Mb)
I jak jest nowy update to tworzona jest KOPIA ( To jest ok ) ale ilość tych kopi jest zbyt duża.
To nie Subiekt czy Rachmistrz tylko użytkownik, który obsługuje programy.
1. Czy da radę aby Rachmistrz czy też w SQL ustawić aby maksymalnie tworzył/używał 2 "kopi" (ostatnich wersji) ?
2. I czy można wszystkich tych klientów/bazy połączyć lub przenieść do JEDNEJ bazy ?
Tak, polecam skorzystać z Biura GT, gdzie jest opcja wykonania kopii przed konwersją bez jej podłączania pod serwer.