Autor Wątek: Program serwisowy - Brak bazy danych po podłączeniu  (Przeczytany 16823 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomplus

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Program serwisowy - Brak bazy danych po podłączeniu
« dnia: Maj 29, 2021, 21:26:45 »
Witam,
Nie wiem gdzie poprawnie napisać o moim problemie, więc piszę w Off Topicu.

Chciałbym uzyskać pomoc jak mogę przekonwertować starą bazę danych do najnowszej gdy w Programie serwisowym PODŁĄCZENIE pojawia się komunikat (także w logach) o poprawnym podłączeniu. Poprawne podłączenie widać także w SQL Management.

Po podłączeniu starszej bazy zwykle pojawiał się komunikat że baza musi być przekonwertowana do aktualnej wersji InsERT?

Operuje na serwerze Windows Server 2008 R2 i SQL Express 2008 (wiem, wiem, że już nie ma wsparcia ten system)
Postanowiłem zainstalować na innym serwerze Windows Serwer 2022 i SQL Express 2019, problem się powtarza. Podłącza się baza z poziomu Programu Serwisowego, ale nie widać go na liście (w logach po odświeżeniu listy, pojawia się że baza została wczytana).

Proszę o jakieś wsparcie w moim problemie.


 

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9208
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Program serwisowy - Brak bazy danych po podłączeniu
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 29, 2021, 22:26:28 »
A to na pewno baza Subiekta GT?
Sławek, Zduńska Wola

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Program serwisowy - Brak bazy danych po podłączeniu
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 29, 2021, 22:26:28 »