Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - dkozlowski

Strony: [1] 2 3 ... 938
1
@micha, co za bzdury dzisiaj wypisujesz i co to ma wnieść do opisywanego problemu... ? :o

Od 1 maja 2019 jest obowiązek przeszkolenia użytkowników urządzeń fiskalnych, aby znali między innymi takie podstawy obsługi urządzeń, może skończą się takie problemy, zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce...
Skąd pomysł, że schodek to "podstawa obsługi"? Wiedza na ten temat nie jest do niczego potrzebna osobie stojącej za kasą. Powinna o tym wiedzieć osoba konfigurująca towary w systemie

Ano stąd, że według mnie osoba stojąca za kasą ma za zadanie obsługiwać tę kasę, czyli prowadzić sprzedaż, a jeśli dojdzie/doprowadzi do zablokowania towaru to tej sprzedaży nie zrealizuje... Poza tym nie rozmawiamy tylko o "osobach stojących za kasą", GT jest jednak w większości wykorzystywany w małych firmach, gdzie zarówno wprowadzaniem towarów i sprzedażą zajmuje się ta sama osoba...

..., a i tak ta wiedza przydaje się tylko wtedy gdy firma sprzedaje cokolwiek w obniżonej stawce.

W ogóle nie widzę związku - niby dlaczego nie można zablokować towaru, kiedy prowadzi się tylko sprzedaż z podstawową stawką VAT 23%, przecież bez problemu można wprowadzić błędnie towar i/lub zmienić stawkę VAT na sprzedaży na niższą...

Poza tym są tutaj dwa aspekty - jeden to oczywiście unikanie takich sytuacji, drugi to wiedzieć jak diagnozować problem i szybko go rozwiązać jeśli mimo wszystko się pojawi...

2
Rewizor GT / Odp: Wersja 1,57
« dnia: Dzisiaj o 08:55:09 »
Wszystko działa, nic się nie zmieniło od około 2 lat - informacja o nowej wersji jest rozkładana na kilka dni.

3
Subiekt GT / Odp: blad fiskalny kod:2998
« dnia: Wczoraj o 10:03:33 »
To nie jest błąd tylko ostrzeżenie, dokument został zafiskalizowany, wyłączyć się na, może InsERT w najbliższym czasie to zmieni.

4
Rachmistrz GT / Odp: vat 7
« dnia: Wczoraj o 10:00:53 »
A zaznaczyłaś, że to zwrot VAT ? Pokaż co robisz.

5
Jak napisałem nowa nazwa ma zostać rozpoznana przez drukarkę jako nowy towar, jeśli na przykład został wybrany algorytm skracania nazwy jako obcięcie i kropka zostanie dodana na pozycji większej niż obsługuje drukarka z punktu widzenia drukarki nic się nie zmieni.

6
To co pisujesz to jest właśnie schodek podatkowy - próba sprzedaży towaru z niższą stawką VAT niż poprzednia sprzedaż... Jak rozumiem nie chciało Ci się poszukać informacji jak sobie z tym radzić... Należy zmienić nazwę dla urządzeń na taką, aby drukarka rozpoznała ją jako nowy towar... Skoro nie usunąłeś historii sprzedaży z drukarki fiskalnej to skąd pomysł, że drukarka nie zapamiętała też błędnej sprzedaży ?

A co ja robię na tym forum? Szukam informacji jak rozwiązać konkretny problem na forum które chyba do tego służy.

No właśnie problem w tym, że nie "szukasz" informacji, problem i rozwiązanie opisywane niezliczoną ilość razy, ale Ty zamiast "szukać" po prostu "pytasz"...

Nie wiem co rozumiesz przez usunięcie historii sprzedaży z drukarki fiskalnej,

Nie ma czego rozumieć, jest tylko jedna możliwość - zerowanie pamięci ram.

mam usunąć z historii w Kasiarzu bo chyba nie bezpośrednio w samej drukarce gdzie nie powinienem raczej ingerować w jej pamięć.

Tak, to może tylko serwisant, więc jeszcze raz powtarzam - nie dziw się, że skoro nie usunąłeś danych sprzedaży z drukarki to doprowadziłeś do zablokowania na niej towaru.

Od 1 maja 2019 jest obowiązek przeszkolenia użytkowników urządzeń fiskalnych, aby znali między innymi takie podstawy obsługi urządzeń, może skończą się takie problemy, zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce...

Cudownie nie będzie trzeba więcej czytać takich bufonowatych odpowiedzi jak twoje.

To spytam - do czego według Ciebie służy forum - nie szukasz rozwiązań problemów, które były opisywane dziesiątki razy, nie pomagasz innym- jak nazwiesz takie postępowanie, jak nazwiesz taką osobę ? Tak łatwo przychodzi Ci krytyka innych, zobaczymy co potrafisz napisać o sobie.

Sorry ale nie rozumiem po co udzielasz się na tym forum skoro na pytania innych użytkowników nie udzielasz konkretnych odpowiedzi tylko dziwisz się że nie wiedzą tego co ty i że nie potrafią sami sobie poradzić.

Moje odpowiedzi są konkretne, ale niestety wiele osób ich nie rozumie, zamiast dopytać lub przestać się zajmować rzeczami, które je przerastają i zlecić komuś kompetentnemu to wolą wypisywać takie bzdury, że ktoś nie pomógł, że odpowiedź nie byłą konkretna. Tak na odrobinę logiki wypadałoby się nie wypowiadać tematach, o których nie ma się pojęcia.

Pokaż jak można konkretnie odpowiadać i pomagać innym, pomóż przynajmniej 10 osobom i możemy wrócić do rozmowy.

7
To co pisujesz to jest właśnie schodek podatkowy - próba sprzedaży towaru z niższą stawką VAT niż poprzednia sprzedaż... Jak rozumiem nie chciało Ci się poszukać informacji jak sobie z tym radzić... Należy zmienić nazwę dla urządzeń na taką, aby drukarka rozpoznała ją jako nowy towar... Skoro nie usunąłeś historii sprzedaży z drukarki fiskalnej to skąd pomysł, że drukarka nie zapamiętała też błędnej sprzedaży ?

Od 1 maja 2019 jest obowiązek przeszkolenia użytkowników urządzeń fiskalnych, aby znali między innymi takie podstawy obsługi urządzeń, może skończą się takie problemy, zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce...

8
Subiekt GT / Odp: Status fiskalny:niezarejestrowany
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 15:45:03 »
Należy zacząć od początku, czyli:
 - sprawdzenia błędów rejestru transmisji
 - podanie wersji programu
 - podanie wersji sterowników
 - podanie wykorzystywanego sterownika
 - podanie modelu drukarki (nie dawno był problem w sterownikach dla drukarki Novitus HDe, gdzie test połączenia nie działa, ale fiskalizacja działała)

9
Subiekt GT / Odp: mniejsza ilość na fakturze końcowej
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 15:35:41 »
W takim razie proszę przekazać moją "całą" odpowiedź koleżance ;)

10
Subiekt GT / Odp: zbiorcza zmiana kategorii
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 12:29:03 »
Poradziłem sobie. :-)

Czy możesz napisać jak sobie poradziłes ze zbiorcza zmianą kategorii?

@micha programuje, więc zapewne sam napisał sobie rozwiązanie/skrypt pod swoje potrzeby, zgadza się ? ;)

11
Rewizor GT / Odp: Wersja 1,57
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 12:26:00 »
"po prostu ktoś nie wie na czym oszczędzać, a w co inwestować..."

Nie jestem właścicielem i nie mam wpływu na jego sposób myślenia i decydowania na co wydaje środki.

Swoje stanowisko i możliwe rozwiązania już opisywałem, pozostaje tylko skorzystać.

12
Subiekt GT / Odp: Wydruk kopii paragonu
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 11:58:12 »
A jaki dla posnetu program trzeba by zastosować?

Wypadałoby wejść na stronę producenta i przeczytać: https://www.posnet.com.pl/programy-uzytkowe-posnet-archiwizator.

13
Pisz wprost, bez głupich podchodów, zdefiniuj jak rozumiesz "pomoc", bo ja odczytuję to tak, że chcesz, aby ktoś zrobił całą pracę za Ciebie... Temat struktury bazy danych, sprawdzenia jak działa program, skąd odczytuje i gdzie zapisuje dane był opisywany wielokrotnie na forum w dziale do którego przeniosłem wątek, jeśli tylko masz czas i ochotę to czytaj i korzystaj... Jak odpisałem na wiadomość prywatną, jeśli będziesz miał konkretne pytanie/problem to ja czy inni użytkownicy postaramy się pomóc, tak jak my rozumiemy to słowo... Oczywiście nikomu nie zabraniam, aby napisał dla Ciebie to rozwiązanie warte 1-2 godziny programistyczne i opublikował na forum.

14
Subiekt GT / Odp: Wydruk kopii paragonu
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 11:50:32 »
Powinno zadziałać tak samo, za pomocą programu i bezpośredniej komunikacji z drukarką.

15
Rewizor GT / Odp: Wersja 1,57
« dnia: Czerwiec 14, 2019, 11:48:54 »
niestety w małych firmach często nie ma odrębnego stanowiska - informatyk. Dlatego księgowa musi sobie zainstalować aktualizacje programu itd. i obsłużyć kwestie informatyczne.

Już Tobie i wielu innym osobom odpowiadałem, że kompletne bzdury wypisujecie - aby napić się mleka też zapewne krowy hodujecie... Innymi słowy wszystko musi się opłacać, w małych firmach nie opłaca zatrudniać się informatyka czy księgowej, można korzystać z usług firm zewnętrznych, skoro jesteś na etacie to raczej nie jesteście małą firmą, po prostu ktoś nie wie na czym oszczędzać, a w co inwestować...

Co do pobierania i instalowania, to już w pytaniu wyraźnie napisałam, że w czasie instalowania pojawił się komunikat "Wystąpił problem z pobieraniem..."
Proszę czytać ze zrozumieniem.

Przeprasza, mój błąd, inaczej zrozumiałem wypowiedź.

Spróbuję jutro, może się uda, a jak nie to być może Insert zamontuje kolejną nakładkę "naprawczą" - nierzadko to się zdarza temu autorowi programu.

Mylisz problemy, zastosuj się do moje porady, gdyż odpowiedź sugeruje, że tego nie zrobiłaś.

Strony: [1] 2 3 ... 938