Autor Wątek: JPK - problem z generowaniem  (Przeczytany 4570 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szamot88

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
JPK - problem z generowaniem
« dnia: Marzec 24, 2017, 14:57:26 »
Witam, proszę o pomoc - wygenerowałem i wysłałem do Urzędu Skarbowego plik JPK za okres 01.01.2017-31.12.2017, aktualnie przy wysyłce za okres 01.02.2017-28.02.2017 nie mogę utworzyć pliku za luty, ponieważ program sygnalizuje że istnieje już plik za ten okres. Co robić w takiej sytuacji? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję za pomoc.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 24, 2017, 15:08:04 »
Witam, proszę o pomoc - wygenerowałem i wysłałem do Urzędu Skarbowego plik JPK za okres 01.01.2017-31.12.2017, aktualnie przy wysyłce za okres 01.02.2017-28.02.2017 nie mogę utworzyć pliku za luty, ponieważ program sygnalizuje że istnieje już plik za ten okres. Co robić w takiej sytuacji? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję za pomoc.
Ajest takie powiedzenie - pomyśl chwilę zanim coś zrobisz.
Co Ci wpadło do głowy, zeby wysłać plik za cały rok, skoro deklaracje VAT składa się miesięcznie lub ew. kwartalnie.
Trzeba będzie wygenerować plik za styczeń w trybie korekty i złożyć go. I dopiero po otrzymaniu UPO można bedzie wysłać nowy plik za luty.

Offline Szamot88

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 25, 2017, 08:18:24 »
Dziękuję za pomoc. Tak też zrobiłem. Wysłałem ten plik jako korektę z poprawnymi datami, ale gdy chciałem wejść i pobrać upo widnieje on jako niewysłany - natomiast jak chciałem go ponownie wysłać to pojawia się komunikat, że przesłałem duplikat. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co robię źle?

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 25, 2017, 09:45:06 »
Dziękuję za pomoc. Tak też zrobiłem. Wysłałem ten plik jako korektę z poprawnymi datami, ale gdy chciałem wejść i pobrać upo widnieje on jako niewysłany - natomiast jak chciałem go ponownie wysłać to pojawia się komunikat, że przesłałem duplikat. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co robię źle?
Co to znaczy - wysłałem ten plik jako korektę? Tworzy się taki plik jako korektę, tak samo jak tworzy się korektę deklaracji. Nie ma samej wysyłki w trybie korekty.

Offline Szamot88

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 25, 2017, 10:16:38 »
Może źle się wyraziłem - utworzyłem i wysłałem plik jako korektę - ale widnieje on jako niewysłany, natomiast jak chcę go ponownie wysłać to pisze, że przesłałem duplikat. Czy mógł wystąpić jakiś błąd systemu, że nie widnieje on jako niewysłany u mnie a w US jest?

Offline Szamot88

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 25, 2017, 12:26:11 »
Niestety wysłanie korekty nie pomogło. Nadal przy generowaniu pliku za luty pojawia się błąd: Istnieje już plik zahaczający o wybrany okres.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 25, 2017, 13:49:39 »
Niestety wysłanie korekty nie pomogło. Nadal przy generowaniu pliku za luty pojawia się błąd: Istnieje już plik zahaczający o wybrany okres.
Skasuj ten pomyłkowy plik styczniowy,zostaw tylko korektę.

Offline Szamot88

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 26, 2017, 15:06:38 »
Dzięki za pomoc, ale zanim go skasuję to chciałem jeszcze zapytać czy mogę go sobie tak poprostu skasować? Nie muszę go przechowywać? Co jeśli US zarząda tego pierwotnego pliku?

Offline Szamot88

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47 SP1
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 26, 2017, 15:24:29 »
Z drugiej strony jeśli JPK jest traktowany jak deklaracja to jak złożę korektę to ten pierwotny plik traci moc prawną i zastępuje go ten skorygowany.

Offline bojalekt

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 799
  • Reputacja +37/-2
  • Wersja programu: Najnowsza dostępna
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 26, 2017, 18:53:55 »
No to właśnie po to jest korekta ...
Tomek,

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 27, 2017, 09:09:37 »
Dzięki za pomoc, ale zanim go skasuję to chciałem jeszcze zapytać czy mogę go sobie tak poprostu skasować? Nie muszę go przechowywać? Co jeśli US zarząda tego pierwotnego pliku?
Urząd skarbowy ten plik już otrzymał, więc nie może go zawołać po raz drugi. Wydrukuj dla siebie łacznie z UPO i na tym koniec.
Możesz go też wyeksportować i zapisać w wersji elektronicznej.

Odp: JPK - problem z generowaniem
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 27, 2017, 09:09:37 »