Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: socha86 w Marzec 05, 2022, 12:33:09
-
Robiąc deklarację "Podatek PIT (liniowy) - zaliczka i składka zdrowotna" pokazuje mi ostrzeżenie "pole 8 - nie zaksięgowano składek wspólnika" i podświetla to pole na czerwono.
Do tej pory z zakładce wspólnika -> składki mam zaznaczone księgowanie wszystkich oprócz zdrowotnej (czyli idzie do PKPiR), a zaliczka PIT mam "nie pobieraj" (tylko zdrowotna jest "pobieraj z naliczeń poprzedniego miesiąca"). Wchodzę w ewidencję składek i je księguję (teraz mam zaksięgowane za styczeń [księgowane i opłacone w lutym], oraz za luty [księgowane i opłacone w marcu]).
Pytanie:
1. Czy według nowych przepisów mogę jak do tej pory składki księgować do PKPiR, czy nie mogę księgować i wykazywać je tylko w deklaracji? Ma to w ogóle jakieś znaczenie?
2. Dlaczego mimo zaksięgowanych składek wyświetla się czerwone pole i informacja o niezaksięgowanych składkach? Może gdzieś jeszcze trzeba coś ustawić?
-
Znalazłem taki temat w pomocy na stronie insert https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3207,przy-wyliczaniu-zaliczki-pit-pojawia-sie-komunikat-nie-naliczone-skladki-wspolnika-w-jaki-sposob-naliczyc-skladki-i-przeniesc-je-do-kpir.html
Mimo, iż wykonuje te same czynności cały czas mam ten sam komunikat. Czy to może być błąd programu?
-
Rozwiązałeś swój problem? U mnie jest to samo i nie wiem co mu się nie podoba...?
-
Podobno to błąd programu, ale wszystko jest OK
-
Rozwiązałeś swój problem? U mnie jest to samo i nie wiem co mu się nie podoba...?
Witam, czy ten błąd cały czas u Ciebie występuje?