Autor Wątek: Problem z pobraniem UPO do JPK od czterech dni komunikat 120 :( HELP !!!  (Przeczytany 3732 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline euzebiusz44

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza wersja GT (ale zawsze przed instalacją czekam na opinie innych, żeby nie instalować dwa razy :) )) e-Archiwizacja
Witajcie Kochani. Mam problem z pobraniem UPO do JPK za m-c marzec 2019 ( w kilku podmiotach), UPO do VAT pobiera bez problemu, przy próbie pobrania UPO do JPK pokazuje się komunikat 120 - Sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu. Pliki JPK wysyłałem 19.04.2019 i do dzisiaj (23.04.2019) nie mam potwierdzenia UPO. Masakra jakaś - może coś wiecie, może jakieś prace "remontowe" na serwerach Ministerstwa Finansów. Pomocy !!!. Za odpowiedzi z góry dziękuję. :)
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy, jeśli złą – zostaniesz filozofem.;)
Sokrates

Offline euzebiusz44

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza wersja GT (ale zawsze przed instalacją czekam na opinie innych, żeby nie instalować dwa razy :) )) e-Archiwizacja
Odp: Problem z pobraniem UPO do JPK od czterech dni komunikat 120 :( HELP !!!
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 23, 2019, 14:15:58 »
Dodam jeszcze, że JPK-i wysyłałem za pomocą podpisu kwalifikowanego. Ktoś ? Coś ? :)
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy, jeśli złą – zostaniesz filozofem.;)
Sokrates

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Problem z pobraniem UPO do JPK od czterech dni komunikat 120 :( HELP !!!
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 23, 2019, 15:31:47 »
A coś więcej się pokazuje jak sprawdzasz w ten sposób:
Cytuj
W każdej chwili samodzielnie można sprawdzić na jakim statusie jest aktualnie wysyłany plik JPK na serwerze Ministerstwa. W tym celu należy pobrać plik do odbioru UPO JPK ze strony http://www.mf.gov.pl/documents/764034/5134536/UPO_JPK.PDF, wkleić do niego numer referencyjny wysłanego dokumentu i sprawdzić status wysyłki.
?
Krzysztof, Radom

Offline WiesiekM

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: Insert GT Biuro GT Rachmistrz NEXO Pro Rewizor NEXO Pro Biuro NEXO zawsze aktualne
Odp: Problem z pobraniem UPO do JPK od czterech dni komunikat 120 :( HELP !!!
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 24, 2019, 07:58:41 »
Ministerialne serwery chyba też świętowały. "Już" działają.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z pobraniem UPO do JPK od czterech dni komunikat 120 :( HELP !!!
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 24, 2019, 07:58:41 »