InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: Falco w Marzec 06, 2017, 17:42:52
-
Witam, otóż od dłuższego czasu borykam sie z problemem połączenia wersji Klient Rachmistrz GT z serwerem. Dotyczy to również RewizoraGT . Problem polega na tym że regularnie komputer z wersja kliencka rachmistrz GT nie może połączyć się z serwerem. Problem ten występuje już od roku, a mianowicie program może działać przez kilka dni normalnie, natomiast w pewnym momencie, bez szczególnych przyczyn traci połaczenie i nie może się połączyć z serwerem. Od trzech dni ciągle jest problem. Wersja programu to 1.47 SP1. Nie mam pojecia co może decydować to takiej niestabilności.
-
Szkoda że podałeś tak mało szczegółów. Sieć masz na WiFi czy po kablu, jakie systemy operacyjne na serwerze i końcówkach. Sprawdzanie zaczął bym od sieci a szczególnie karty na serwerze i switcha. Ewentualnie wykluczyć trzeba dodatkowe oprogramowanie na serwerze / końcówkach. Czy nic nie blokuje połączenia / portów.
-
Na obydwu komputerach (końcówka i serwer) jest Windows 7, siec jest na WiFi. Próbowalem z zaporą i wyłączaniem antywirusów ale to nic nie pomaga.
-
Jest szansa na jakiś techniczny opis problemu - jaka jest konfiguracja komputerów, konfiguracja serwera SQL, konfiguracja sieci, sposób podawani adresu serwera SQL ? Jeśli nie to skorzystaj w końcu z pomocy dobrego serwisanta i problem powinien wyjaśnić się w ciągu kilkunastu minut. Z sieci WiFi polecam zrezygnować poza niestabilnością jest również dużo wolniejsza niż kabel.