Autor Wątek: Problem z wysyłką JPK - dane autoryzujące :(  (Przeczytany 3265 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline euzebiusz44

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza wersja GT (ale zawsze przed instalacją czekam na opinie innych, żeby nie instalować dwa razy :) )) e-Archiwizacja
Problem z wysyłką JPK - dane autoryzujące :(
« dnia: Październik 05, 2020, 12:41:05 »
Witam serdecznie. Podczas wysyłanie JPK danymi autoryzacyjnymi pojawia mi się komunikat: Nieprawidłowy format ciągu wejściowego. Co ciekawe można wysłać JPK-a podpisem kwalifikowanym (jedynie nie pobrałem jeszcze potwierdzenia UPO - komunikat 120), a co ciekawsze deklarację VAT-7 udało mi się wysłać danymi autoryzacyjnymi bez problemu. Macie może podobny problem? Pozdrawiam :)
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy, jeśli złą – zostaniesz filozofem.;)
Sokrates

Offline euzebiusz44

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza wersja GT (ale zawsze przed instalacją czekam na opinie innych, żeby nie instalować dwa razy :) )) e-Archiwizacja
Odp: Problem z wysyłką JPK - dane autoryzujące :(
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2020, 13:20:35 »
Problem rozwiązany :)

Problem zostanie rozwiązany w wersji 1.64 HF2, która zostanie wydana w najbliższym czasie.

Wersja została już wydana: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/aktualne_wersje_programow.html
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy, jeśli złą – zostaniesz filozofem.;)
Sokrates

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z wysyłką JPK - dane autoryzujące :(
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2020, 13:20:35 »