Wszystko rozumiem, ale trochę mnie denerwuje fakt, że na infolinii, formularz kontaktowy lub maila, które podałeś i które znam, albo nie dostaję odpowiedzi albo dostaję odpowiedź, że się nie da. Często też dostaję odpowiedź, że autor programu nie przewidział danego rozwiązania, a dwa dni później jest to wprowadzone w poprawce... I fajnie, ale jak stracę pół dnia na wprowadzanie nowych formuł w każdym podmiocie, a za dwa dni okaże się, że insert wprowadził poprawkę, która z automatu daje wybór to chyba się w d**e ugryze, dla mnie każda godzina jest na wagę złota. I głównie z tym mam problem.
Odpuściłem wiele spraw, które później dzięki forum udało się załatwić. Pół roku się z czymś męczyłem bo dostałem odpowiedź z insertu, że się nie da, a okazywało się -dzięki forum-, że rozwiązanie jest banalnie proste i to zbiorczo z poziomu biura gt, które trwa dwie minuty.