InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: falcon32 w Kwiecień 28, 2017, 11:58:35

Tytuł: Terminy płatności podatku
Wiadomość wysłana przez: falcon32 w Kwiecień 28, 2017, 11:58:35
Witam
Na stronie głównej mam info o przekroczeniu terminu płatności podatku jak na załączonym pliku. Oczywiście podatek zapłacony w operacjach bankowych widnieje. Czy coś gdzieś jeszcze trzeba zaznaczyć żeby system wiedział ,że podatek jest opłacony terminowo.


falcon32
Tytuł: Odp: Terminy płatności podatku
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Kwiecień 28, 2017, 12:34:35
Tak, sam przelew to nie wszystko, trzeba jeszcze ten przelew powiązać z zobowiazaniem czyli rozliczyć rozrachunek.
Tytuł: Odp: Terminy płatności podatku
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Kwiecień 28, 2017, 13:08:25
Też tak mam mimo tego że miałem dużo zakupów i kwota podatku do zapłaty jest 0 zł
Tytuł: Odp: Terminy płatności podatku
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Kwiecień 28, 2017, 13:11:10
Też tak mam mimo tego że miałem dużo zakupów i kwota podatku do zapłaty jest 0 zł
A to już raczej błąd Rachmistrza. Nie powienien pokazywać terminów dla deklaracji zerowych lub "ujemnych".
Tytuł: Odp: Terminy płatności podatku
Wiadomość wysłana przez: falcon32 w Kwiecień 28, 2017, 13:25:24
Tak, sam przelew to nie wszystko, trzeba jeszcze ten przelew powiązać z zobowiazaniem czyli rozliczyć rozrachunek.

Rachmistrz nie ma modułu rozrachunki. Ja w tej chwili po wystawieniu deklaracji VAT-7 ręcznie wpisuje kwotę rozrachunku do Subiekta po czym rozliczam to w operacjach bankowych też w Subiekcie.
Tytuł: Odp: Terminy płatności podatku
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Kwiecień 28, 2017, 21:13:43
Tak, sam przelew to nie wszystko, trzeba jeszcze ten przelew powiązać z zobowiazaniem czyli rozliczyć rozrachunek.

Rachmistrz nie ma modułu rozrachunki. Ja w tej chwili po wystawieniu deklaracji VAT-7 ręcznie wpisuje kwotę rozrachunku do Subiekta po czym rozliczam to w operacjach bankowych też w Subiekcie.
Owszem, nie ma także operacji kasowych i bankowych, więc założyłem, że jak ktoś pisze o wpisanym przelewie, to pracuje na wspólnej bazie z Subiektem.
Tytuł: Odp: Terminy płatności podatku
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Kwiecień 29, 2017, 08:07:55
gdzies kiedys znalazlem taka odpowiedz

"...nie ma w rachmistrzu pojęcia zapłacona składka, czy nawet zapłacona zaliczka.
Strona główna uważa składkę za składkę za zapłaconą jak ta jest naliczona. Składki można jednak poprawiać nie tylko w zaliczkach pit ale także w ewidencji składek."
Tytuł: Odp: Terminy płatności podatku
Wiadomość wysłana przez: falcon32 w Maj 02, 2017, 09:52:27
Cytuj
Rachmistrz nie ma modułu rozrachunki. Ja w tej chwili po wystawieniu deklaracji VAT-7 ręcznie wpisuje kwotę rozrachunku do Subiekta po czym rozliczam to w operacjach bankowych też w Subiekcie.

Cytuj
Owszem, nie ma także operacji kasowych i bankowych, więc założyłem, że jak ktoś pisze o wpisanym przelewie, to pracuje na wspólnej bazie z Subiektem.


Ja pracuje na jednej bazie czyli Subiekt, Rachmistrz, Gratyfikant . Dlatego pytam czy InsertGT tak ma czy coś źle wpisuje ?