Autor Wątek: Sprawdzanie statusu VAT  (Przeczytany 2444 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rachmid

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 118
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: RachmistrzGT aktualna
Sprawdzanie statusu VAT
« dnia: Lipiec 10, 2018, 18:09:17 »
Witam

po ostatniej aktualizacji mam problem. Na jednym z komputerów przy próbie zbiorczego sprawdzenia kontrahentów (w rejestrach vat) występuje błąd połączenia. Przy pojedynczym sprawdzaniu nie ma problemu.

Na drugim komputerze wszystko działa jak należy..

Czy ktoś miał taki problem? Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2018, 19:38:38 wysłana przez rachmid »

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Sprawdzanie statusu VAT
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2018, 20:24:03 »
Witam

po ostatniej aktualizacji mam problem. Na jednym z komputerów przy próbie zbiorczego sprawdzenia kontrahentów (w rejestrach vat) występuje błąd połączenia. Przy pojedynczym sprawdzaniu nie ma problemu.

Na drugim komputerze wszystko działa jak należy..

Czy ktoś miał taki problem? Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny
2. Nie ma w programie Rejestrów VAT, są ewidencje VAT. Więc nie możesz tego robić w Rejestrach.
Po drugie - sprawdzanie zbiorcze, szczególnie w godzina pracy 8-16 jest problematyczne, bo serwery MF nie wyrabiają.
Wtedy może wystąpić Timeout, a to można ustawić. Pod F1 hasło Timeout.

Offline rachmid

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 118
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: RachmistrzGT aktualna
Odp: Sprawdzanie statusu VAT
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 11, 2018, 07:55:48 »
Problem w tym, że nawet jak zaznaczam tylko dwie pozycje do sprawdzenia zbiorczego to wyskakuje błąd połączenia, z kolei na drugim komputerze bez problemu po 40-50 pozycji a czasem i więcej.

Zobaczę czy zmiana timeout coś zmieni ale wydaje mi się, że problem leży gdzieś indziej

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Sprawdzanie statusu VAT
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 11, 2018, 09:27:38 »
Problem w tym, że nawet jak zaznaczam tylko dwie pozycje do sprawdzenia zbiorczego to wyskakuje błąd połączenia, z kolei na drugim komputerze bez problemu po 40-50 pozycji a czasem i więcej.

Zobaczę czy zmiana timeout coś zmieni ale wydaje mi się, że problem leży gdzieś indziej
Jeśli już przy swóch podmiotach jest problem, to lezy gdzie indziej.

Offline Mar-Tax

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Insert GT - zawsze aktualny
Odp: Sprawdzanie statusu VAT
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 21, 2018, 10:15:27 »
Witam, czy udało się rozwiązać problem?
U mnie drugi miesiąc to samo.
Sprawdzanie pojedynczego kontrahenta działa bez problemu, ale już przy próbie sprawdzenia zbiorczo co najmniej dwóch jest ten sam błąd.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Sprawdzanie statusu VAT
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 21, 2018, 10:15:27 »