InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: Buchalter w Październik 28, 2015, 09:11:33
-
Witam serdeczne,
Nie potrafiłem znaleźć odpowiedzi na ten problem dlatego zakładam osoby wątek.
1.Proszę mi powiedzieć po zaksiegowaniu dokumenty zakupu w rejestrze zakupy jako koszt, drugiego jako zaopatrzenie czyli zakup towarów chce dokonać osobne dwa wydruki na których będą drukowane oddzielnie te dokumenty. Znalazłem opcję wydruku zakupu towarów ale nie potrafię poradzić sobie z wydrukiem kosztów.
2. Proszę powiedzieć czy i jeśli można to jak założyć osobne rejestry VAT zakupu dot tylko zakupu towarów, kosztów?
Bardzo proszę o pomoc w tym temacie.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
-
AD. 1
Można z pozycji ewidencji zakupów odfiltrować kosztowe lub zaopatrzeniowe - PPM operacje na liście - drukuj listę, w ten sposób można osiągnąć indywidualne wydruki w.w. dokumentów
Do samego podsumowania bez dokumentów użyć można zestawienia z programu:
Wyciąg z ewidencji VAT - zakupy wg kategorii
AD. 2
Rejestr VAT zakupu zdaje się tworzy się dla wszystkich dokumentów (zaopatrzeniowe i kosztowe)
-
AD. 1
Można z pozycji ewidencji zakupów odfiltrować kosztowe lub zaopatrzeniowe - PPM operacje na liście - drukuj listę, w ten sposób można osiągnąć indywidualne wydruki w.w. dokumentów
Do samego podsumowania bez dokumentów użyć można zestawienia z programu:
Wyciąg z ewidencji VAT - zakupy wg kategorii
AD. 2
Rejestr VAT zakupu zdaje się tworzy się dla wszystkich dokumentów (zaopatrzeniowe i kosztowe)
dzięki za odpowiedź ale :
ad.1 generuje wydruk tyle że bez podsumowania, a jeśli chodzi o wyciąg z ewidencji VAT- zakupy wg kategorii oczywiście drukuje sumy kategorii a mi chodzi o wydruk który będzie uwzględniał nr faktur kontrahenta itp typowy wydruk pod deklaracje VAT taki jak rejesrt VAT.
nie wiem jak inni użytkownicy sobie z tym radzą?
-
A dlaczego nie widać podsumowania ?
Przecież wydruk listy zawiera wszystko o co prosisz...
Na zrzucie same kosztowe ...
-
u mnie w podsumowaniu rejestru (tego wydruku) w pods. wszystkich pozycji było xxx. oczywiście było to co u Ciebie ale bez podsumowania wszystkich pozycji czyli razem nett, vat i brutto. chyba że ja coś źle robie ale nie ma przecież specjalnej folozofii.
-
Było *** bo tak są domyślnie ustawione szerokości kolumn(po prostu kwoty się nie mieszczą)
PPM - operacje na liście - parametry listy - odpowiednio rozszerz kolumny i będzie ok
-
no to już wszystko jest jasne ;D, teraz ciąga mi się aktualizacja więc muszę chwilę poczekać.
dzięki wielkie za pomoc.
-
Jeśli chciałbyś bez kombinacji mieć zakupy kosztowe i towarowe w osobnych ewidencjach VAT, to utwórz drugą ewidencje zakupu np. "Faktury zakupu kosztowe" i do tej ewidencji je wrzucaj. Ewidencje można dodawać bez problemów.