Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Subiekt GT / Subiekt GT - Problem z drukowaniem, synchronizacją danych, ceną po aktualizacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez candy dnia Październik 12, 2019, 22:50:07 »
1. Albo masz inne drukarki, z różnymi ustawieniami (np marginesy) albo używacie różnych wzorców wydruku na różnych stanowiskach.
2. Po wciśnięciu F5 albo kliknięciu "odśwież" też nie ma tych dokumentów?
Jeśli tak to chyba pracujecie na innych bazach, a jeśli F5 pomaga to wystarczy je polubić ;-)
3. Nigdy się nie spotkałem z "rozjazdem" cen po aktualizacji Subiekta, a już przywracanie poprzednich cen przez konwersję bazy wydaje mi się bardzo mało prawdopodobne. Musicie robić przy tej aktualizacji (albo po niej) coś nietypowego. Ewentualnie macie jakieś rozwiązanie dodatkowe, które bierze w tym udział, a o którym nie wspomniałeś.
2
Subiekt GT / Subiekt GT - Problem z drukowaniem, synchronizacją danych, ceną po aktualizacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zieciu971 dnia Październik 12, 2019, 22:33:30 »
Witajcie  :) postanowiłem założyć ten wątek po moich "przebojach" z Subiektem jakie aktualnie mam...
Dla ułatwienia, w firmie stoją dwa komputery, na jednym z nich pracuję ja (serwer) a na drugim pracownik (klient)..
Ze stanowiskiem serwerowym wydaje się że wszystko jest w porządku i problem dotyczy klienta otóż:
1. Drukując dokumenty z klienta, dzieli np faktury i zamiast wydrukować wszystko na jednej kartce, to miejsce na podpis wywala na osobą kartkę co jest bardzo irytujące, na stanowisku serwerowym tego problemu nie ma...
2. Nie synchronizuje mi danych !  :'(  >:( ... tzn pracuje sobie na swoim stanowisku, wprowadzam nowe fv, dokonuje zmian w dokumentach a pracownik wgl tego nie widzi ! Zero zmian u niego...
3. Po większości aktualizacji Subiekta rozwala mi ceny... przykładowo mam towar a i b za 5zł i 10zł a Subiekt wraca mi do innych cen...


Czy mogę liczyć na waszą pomoc ?
Pozdrawiam
3
Subiekt GT / Archiwizacja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez birds22 dnia Październik 12, 2019, 14:59:31 »
Ale przecież napisałem co trzeba zrobić:

1. Odinstalować serwer SQL
2. Ponownie zainstalować poprawnie serwer SQL.
3. Za pomocą programu serwisowego podłączyć bazy danych.


Ja skopiowałbym jeszcze na wszelki wypadek pliki bazy danych po zatrzymaniu serwera SQL w usługach.
4
Subiekt GT / Archiwizacja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez candy dnia Październik 12, 2019, 14:45:38 »
A nie pomyślałeś że porada "skorzystaj z pomocy serwisanta" może być najlepszą poradą?
5
Subiekt GT / Odp: Archiwizacja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MR dnia Październik 12, 2019, 13:50:04 »
Drodzy forumowicze Powiedzcie mi po co jest to forum po to żebym przeczytał i żebyście mi pomogli w problemie czy po to żeby jeden z drugim się wymądrzal
Jeśli nic nie wnosi cię nie odpisuj bo osoba taka jak ja Będzie szukała na tym forum odpowiedzi i pomocy i zobaczę tylko głupie wasze komentarze które nic nie wnoszą do tematu Tylko są tak naprawdę śmierć mi których w internecie jest pełno
6
Subiekt GT / Odp: Przeklejanie tutułów przelewu (numerów faktur)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dkozlowski dnia Październik 12, 2019, 12:55:51 »
I jest - paczki przelewów.
możesz choć odrobinę rozwinąć temat.

Zaznaczamy operacje bankowe na liście, wysyłamy do homebankingu (prawy myszy), wczytujemy plik z paczką przelewów w banku - koniec... Czas wykonania przelewów jest praktycznie niezależny od liczby przelewów, dla ilu kontrahentów płacimy oraz tego czy są to zwykłe przelewy czy podzieloną płatnością.
7
Subiekt GT / Odp: Archiwizacja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dkozlowski dnia Październik 12, 2019, 12:52:36 »
Może to dobra pora, aby poszukać serwisanta, lista Partnerów jest dostępna na stronie Insertu, można też popytać o referencje po znajomych.
8
Subiekt GT / Odp: Jeden terminal płatniczy, dwa stanowiska - problemy z kolejnością operacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dkozlowski dnia Październik 12, 2019, 12:41:25 »
@dkozlowski:
Tak z ciekawości - Czym jest "SUZ"? proszę nie kłopotać się odpowiedzią - jeśli chcę wiedzieć to pewnie mam sobie znaleźć. Chociaż użycie pełnego zwrotu (jeśli to jakiś skrót) znacznie ułatwiłoby sprawę. Szukałem tutaj pomocy jako laik, jeśli chodzi o tutejszy forumowy slang to dziękuję - nie jestem zainteresowany.

Jak widzisz nie jest o żaden "slang" tylko precyzyjna terminologia producenta oprogramowania...

Jak nazwiesz osobę, której nie chce się nawet wprowadzić trzech znaków w pole wyszukiwania w pomocy do programu (zrzut ekranu poniżej) lub Google, która zamiast tego woli napisać trzy zdania sugerujące czyjąś złą wolę w udzielaniu pomocy ? Liczę na odpowiedź przed zadaniem kolejnego pytania na forum.

Jeśli nie jesteś zainteresowany korzystaniem z pomocy to najzwyczajniej w świecie o nią nie proś, a jeśli prosisz to przyjmij założenie, że ktoś to zrobił, a Ty czegoś oczywistego nie zrozumiałeś i dopytaj bez opisywania kompletnie błędnych wniosków czy bzdurnych insynuacji.
9
Subiekt NEXO / Odp: Szybka zimna nazwy towaru na FV
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Chris dnia Październik 11, 2019, 23:33:22 »
Dziękuję za odpowiedz

Gdzie mogę zgłosić taką sugestię o dodanie takiej funkcjonalności, dodatkowo jeszcze brakuje mi bardzo drzewka  z kategoriami i podkategoriami.
Oczywiście zgłoś do autora programu. Firma Insert udostępnia specjalny formularz dla takich zgłoszeń pod adresem: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html
10
Subiekt GT / Odp: Drukarka HP - subiekt GT (nie drukuje faktur)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Chris dnia Październik 11, 2019, 23:27:41 »
Problem wynika u Ciebie prawdopodobnie z aktualizacji KB4524147  dla W10, temat obejmuje dość dużą liczbę użytkowników, niestety nie znam rozwiązania poza odinstalowaniem aktualizacji.
Strony: [1] 2 3 ... 10