NEXO => Rewizor NEXO => Wątek zaczęty przez: cysmagd w Styczeń 30, 2025, 23:25:15

Tytuł: Praca na dwóch oddziałach
Wiadomość wysłana przez: cysmagd w Styczeń 30, 2025, 23:25:15
Cześć. Dopiero zaczynamy pracę na rewizorze nexo i mam pytanie jak pogodzić pracę dwóch oddziałów (różne adresy i różne bazy danych) Nie wiem czy dobrze to opiszę:  tak by księgować każdy oddział osobno ale w ostatecznym rozrachunku by to się wszystko sumowało.
np. mamy piekarnie w miejscu x i wszystkie przychody i koszty księgują się na innych kontach i jestem w stanie zawsze podliczyć dany oddział,
i mamy cukiernie w miejscu y i to samo.  ale ostateczne podliczenia sumują wszystkie przychody i koszty z obu oddziałów.
Tytuł: Odp: Praca na dwóch oddziałach
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 31, 2025, 09:52:09
Cześć. Dopiero zaczynamy pracę na rewizorze nexo...

Powinno się zaczynać od wyboru programów i/lub sposobu ich wykorzystania, a następnie ich wdrożenia.

...i mam pytanie jak pogodzić pracę dwóch oddziałów (różne adresy i różne bazy danych) Nie wiem czy dobrze to opiszę:  tak by księgować każdy oddział osobno ale w ostatecznym rozrachunku by to się wszystko sumowało.

Wszystkim sugeruję, aby unikali problemów zamiast je sobie tworzyli - NIE ma takiej możliwości, NIE można przenosić między programami danych programów księgowych.

np. mamy piekarnie w miejscu x i wszystkie przychody i koszty księgują się na innych kontach i jestem w stanie zawsze podliczyć dany oddział,
i mamy cukiernie w miejscu y i to samo.  ale ostateczne podliczenia sumują wszystkie przychody i koszty z obu oddziałów.

Należało zaplanować pracę zdalną na jednym podmiocie, koniec.