Autor Wątek: Aktualizacja nie powiodła się  (Przeczytany 12522 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jan99

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 376
  • Reputacja +2/-3
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Aktualizacja nie powiodła się
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 05, 2016, 06:21:23 »
a dlaczego nikt nie proponuje odinstalowania wszystkiegi i ponownej instalacji - czy to nie jrst najlepsze rozwiazanie , czy jest to wykonalne bez wielkiej akrobacji

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4871
  • Reputacja +172/-11
Aktualizacja nie powiodła się
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 05, 2016, 08:02:28 »
Dlategp że to zwykle nic nie zmienia ;)
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Aktualizacja nie powiodła się
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 05, 2016, 09:32:05 »
a dlaczego nikt nie proponuje odinstalowania wszystkiegi i ponownej instalacji - czy to nie jrst najlepsze rozwiazanie , czy jest to wykonalne bez wielkiej akrobacji

Bo wszyscy chcą Ci pomóc i nie chcą, abyś przez nich tracił czas na czynności, które nie mogą pomóc. Problem leży w bazie danych, wynika prawdopodobnie z jej uszkodzenia, jedyny sposób rozwiązania problemu to analiza tej bazy i naprawa - ponowna instalacja programów nie ma prawa i nie zmienia danych w bazie danych. Polecam nawiązać współpracę z dobrym serwisantem i już nigdy więcej nie korzystać z rad tego "ktosia", który opowiada Ci takie bzdury.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Aktualizacja nie powiodła się
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 05, 2016, 09:32:05 »