Autor Wątek: Dlaczego nie działa filtr?  (Przeczytany 5799 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9208
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 30, 2019, 15:47:21 »
A próbowałaś wpisać tylko 401-02?
Program zachowuje się tak samo?
Jeżeli "mieli" to przez jaki czas ?
Sławek, Zduńska Wola

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4870
  • Reputacja +172/-11
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 30, 2019, 16:03:46 »
Candy, tylko taka róznica jest, że u mnie nie wyszukuje nic a u Ciebie wyszukało..., stąd moja tabela jest pusta.
Nie, jest jeszcze inna różnica między tymi obrazkami.
Na moim obrazku widać wszystkie ustawienia, a na Twoim połowa jest obcięta.
Nie widać m.in. jaki jest wybrany rok obrotowy, ani co jest wpisane w oknie filtru.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 30, 2019, 22:21:13 »
"paliwo" a "zużycie PALIWA" to sie jednak różni

Offline Maria

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1150
  • Reputacja +42/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT i Rewizor GT - aktualna wersja
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 31, 2019, 06:41:13 »
proszę, teraz lepiej?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 31, 2019, 08:45:36 »
proszę, teraz lepiej?

Jak ma być lepiej, skoro nie zrobiłaś tego, o co byłaś proszona ? :o

...nie widzę czego szukasz, nie widzę danych znalezionych ręcznie (be filtrowania), nie widzę konta w planie kont które jest wyszukiwane - ja nie widzę nic przydatnego :(

Spróbuj przywrócić domyślne ustawienia filtrów.
Daniel, Białystok.

Offline Maria

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1150
  • Reputacja +42/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT i Rewizor GT - aktualna wersja
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 31, 2019, 08:54:47 »
nie widzę danych znalezionych ręcznie (be filtrowania)

--- a niby jak mam to znaleźć?

, nie widzę konta w planie kont które jest wyszukiwane

---- napisałam wielokrotnie to już w tym poście, powtórzę znów - 401-02 to u mnie "zużycie paliwa"

 - ja nie widzę nic przydatnego :(

---- cóż, ja też w Waszych odpowiedziach nie widzę nic przydatnego - przynajmniej w tym wątku  ;-)

Skończmy może tę dyskusję, bo jest mało konstruktywna, mam wrażenie, że to co piszę to jak grochem o ścianę.

Dziękuję bardzo za poświęcony czas i życzę miłego dnia :)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 31, 2019, 09:12:48 »
nie widzę danych znalezionych ręcznie (be filtrowania)

--- a niby jak mam to znaleźć?

Z podstaw obsługi programu - odnajdujesz konto w planie kont, w informatorze szukasz zapisów, odczytujesz numer dekretu, wracasz do dekretacji dokumentów, wyłączasz wszystkie filtry i poprzez Ctrl+F lub palcem na strzałce odszukujesz dokument o danym numerze - to naprawę takie skomplikowane po tyle latach pracy z programami ?

, nie widzę konta w planie kont które jest wyszukiwane

---- napisałam wielokrotnie to już w tym poście, powtórzę znów - 401-02 to u mnie "zużycie paliwa"

 - ja nie widzę nic przydatnego :(

Czytaj ze zrozumiem albo przestań zadawać pytania, nie dawniej jak wczoraj próbowałem Ci wytłumaczyć różnicę między "pisaniem", a "pokazywaniem" problemu kiedy w zaparte pisałaś bzdury o tym, że można dekretować dokumenty VAT z modułu dokumentów do dekretacji, obawiam się, że teraz jest podobnie, ale nie "pokazałaś" informacji, które mogły by to zweryfikować.

---- cóż, ja też w Waszych odpowiedziach nie widzę nic przydatnego - przynajmniej w tym wątku  ;-)

Skończmy może tę dyskusję, bo jest mało konstruktywna, mam wrażenie, że to co piszę to jak grochem o ścianę.

Jaką niby "dyskusję", mi się zdawało, że rozwiązujemy problem, a Tobie chciało się tylko "dyskutować" ?:o Zacznij czytać co piszemy i nie bądź bezczelna - nie raczyłaś zrobić tego o co byłaś proszona (łącznie przez 3 osoby), nie chciałaś dać sobie pomóc, nie odpowiadasz na nasze pytania "jak grochem o ścianę" i jeszcze piszesz, że odpowiedzi nie były "konstruktywne"- trochę powagi.
Daniel, Białystok.

Offline Maria

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1150
  • Reputacja +42/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT i Rewizor GT - aktualna wersja
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 31, 2019, 09:17:36 »
bez komentarza....

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 31, 2019, 09:31:39 »
bez komentarza....

No właśnie zamieściłaś swój komentarza, niestety równie wyczerpujący jak odpowiedzi na nasze pytanie, które miały na celu Ci pomóc, potwierdziłaś wszystko co opisałem wyżej.
Daniel, Białystok.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 31, 2019, 23:08:24 »
odezwij sie jutro, teamvier i bedzie wiadomo

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Dlaczego nie działa filtr?
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 31, 2019, 23:08:24 »