Autor Wątek: Koniec wsparcia dla Windows XP - pytanie  (Przeczytany 1621 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KasiaG

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: rewizor, subiekt
Koniec wsparcia dla Windows XP - pytanie
« dnia: Luty 27, 2017, 10:42:04 »
Witam,
Mam bazę u siebie, gdzie mam Windows 7 Proffesional, a sprzedaż w innym mieście podłącza sie do bazy z komputera gdzie mają Windows XP. Czy komunikat, że zakończyło się wsparcie dla XP ma tu znaczenie skoro u mnie jest baza? Czy będą oni mieli jakieś problemy? Lub ja dlatego że mamy różne wersje Windows?

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9210
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Koniec wsparcia dla Windows XP - pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2017, 10:46:07 »
Na razie nie, ale gdy pewnego pięknego dnia wgracie nową wersję, która będzie wymagała opcji niedostępnych w XP to sobie nie podziałają.

To jest koniec wsparcia, a nie koniec działania na XP. Może jeszcze działać miesiąc albo kilka lat.
Sławek, Zduńska Wola

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Koniec wsparcia dla Windows XP - pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 27, 2017, 15:33:19 »
chyba ze pracujesz pod rdp to mozesz miec nawet win98;-)

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Koniec wsparcia dla Windows XP - pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 27, 2017, 15:33:19 »