Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc. Jestem początkującym użytkownikiem programu Rewizor GT.
Polecam skorzystać z usług dostawcy programu, szkoda narobić sobie problemów pracując na programie, którego nie potrafi się obsługiwać.
Chcąc ułatwić sobie pracę próbuję utworzyć schematy dekretacji księgowań w programie, ale niestety z miernym skutkiem. Wiem, że program umożliwia stworzenie "pieczęci księgowań", ale mam problemy z ich utworzeniem. Główne pytania jakie mi się nasuwają to:
"Schematy dekretacji" i "pieczęcie księgowe" to dwie, zupełnie różne funkcjonalności.
1) czy do każdej transakcji z konkretnym kontrahentem powinno się utworzyć oddzielną pieczęć? Tj. jeśli mam np. kilku operatorów telekomunikacyjnych i chcę zaewidencjonować ich faktury (dla mnie kosztowe) to czy istnieje możliwość utworzenia "pieczęci" dla dekretu kont: dt "4" + VAT naliczony i ct "2"? Czy muszę wybrać w pieczęci konkretnego kontrahenta i tylko dla tego konkretnego kontrahenta taką pieczęć utworzyć?
Można, co Cię powstrzymało, aby sprawdzić ?
2) Co oznacza funkcja "grupa" przy tworzeniu pieczęci?
Zachęcam również do korzystania z pomocy do programu... Grupa to po prostu lista kont, dla których jest kontrolowane bilansowanie, składa się z jednego konta po jednej ze stron (WN/MA) i jednego lub więcej kont po drugiej stronie.
Jeszcze pytanie dodatkowe z innego obszaru: jak wycofać błędnie wprowadzony numer konta (przy dekretacji) podczas wprowadzania dokumentu (z poziomu "dekretacja i księgowanie"?
Osobiście nie rozumiem pytanie, zrzuty ekranu mile widziane.