InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: ewa287 w Luty 12, 2016, 12:32:57
-
mam problem z podwójnymi rozrachunkami.. otóż w momencie zaciągania z subiekta faktury zakupu, podczas dekretacji poprawiam np. termin płatności czy jakieś grosze, ... no i później mam 2 rozrachunki( zobowiązania),
czy można tego uniknąć?
-
Masz problem bo sama psujesz. Poprawiaj w Subiekcie, a nie w Rewizorze.
-
a przy dekretacji w rewizorze nie można np. zastąpić "starego" rozrachunku "nowo utworzonym"?
-
Zastanów się - skąd wziął się rozrachunek, który chcesz usunąć/poprawić, jak program miałby to zrealizować i jakie byłyby tego konsekwencje ?
-
:-[
w takim razie jeżeli już te rozrachunki "zdublowane" istnieją , to w jaki sposób możnaby to uporządkować?
-
Jedno z rozwiązań to usunąć dekrety, zrobić tak jak pisał @candy i zadekretować dokumenty ponownie. O szkoleniu z podstaw obsługi programu już nie wspominam.