InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: jan99 w Styczeń 08, 2016, 11:31:20
-
Od tygonia próbuje się dodzwonć do telekonsultanta po pomoc ,w między czasie wygasł mi abonament. Dzwoniąc jestem zawsze 19 lub 21 w kolejce i po 30 minutach wiszenia jak idiota na telefonie jestem 18 w kolejce . Insert robi sobie chyba żarty z klientów. Kto ma tyle czasu aby czekać godzinami na połączene z konsultantem . Kiedys tak nie było czas oczekiwania był znacznie krótszy 2- 6 minuty .
Gratuluje organizacji
-
Zawsze tak było i raczej będzie. Nawiąż współpracę z jakimś sensowym serwisantem, albo będziesz czekał godzinami na rozmowę z kimś kto nigdy nie spotkał się z programem w prawdziwym życiu ;)
-
Ogólnie masz trochę racji, ale pomyliłeś adresy - jeśli chcesz przekazać coś dla Insertu to zadzwoń (he, he :D) lub napisz do Insertu, a nie innych użytkowników programu. Poza tym zdziwienie jest mocno nie na miejscu - jaka cena usługi taka jakość.
-
Szanowny kolego do insertu też napisałem a użytkowników forum informuje aby wiedzieli jak insert traktuje swoich klientów natomiast nie rozumie co chciałeś powiedzieć jaka cena taka usługa Pozdrawiam
-
Szanowny kolego do insertu też napisałem a użytkowników forum informuje aby wiedzieli jak insert traktuje swoich klientów
W takim razie kompletnie nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi, a jasno tego nie zaznaczyłeś.
natomiast nie rozumie co chciałeś powiedzieć jaka cena taka usługa
To powinno być oczywiste, ale już tłumaczę... Telekonsultant kosztuje 195 zł netto za rok bez żadnych limitów godzinowych, a liczba konsultantów i ich czas pracy jest ograniczony. Poza tym usługa daje możliwość tylko rozmowy telefonicznej, co często nie wystarcza i znacząco wydłuża czas lub uniemożliwia rozwiązanie problemu - nie ma możliwości pomocy zdalnej i "spojrzenia" na problem. Czy według Ciebie przy takich założeniach da się zapewnić usługę na jakimś rozsądnym poziomie ? Niestety nie ma takiej możliwości - jaka cena taka usługa - mało płacisz i tyle otrzymujesz. Dla porównania tyle kosztują 1-2 "godziny" pracy serwisanta, minimalne umowy serwisowe kosztują 2-3 razy tyle, ale "miesięcznie", a nie "rocznie" i muszą tyle kosztować, aby zapewnić klientom pomoc jakiej oczekują.
-
Ja zapytam się przewrotnie:
Czy za 16,- zł netto miesięcznie udzielałbyś dobrej nieograniczonej ilościowo i szybko dostępnej pomocy merytorycznej w sprawach księgowych (bo jeżeli dobrze pamiętam to specjalizujesz się w tej dziedzinie)?
-
Trochę "broniąc" Insert - jak wygląda dodzwonienie się na infolinię ZUS czy KIP (Krajowa informacja podatkowa). Jeszcze gorzej.
-
Infolinia ZUS około 15-20 minut, pewnie w związku z PUE ...
-
No cóż spróbuj się poskarżyć na insert a dostajesz od "uczestnków forum" po łapach .
1.W takim razie po telekonsultant (Tani ) skoro się nie dodzwonisz
2. Czas dodzwonienia do KIP 1 - 5 minut do Zus max 10 minut do Insertu - nie wykonalne
Dziękuje wszystkim za konstruktywną dyskusje nawet Tym którzy mnie nie rozumieli.
-
Czy możesz poprawić swoją wypowiedź, bo chyba coś nie wyszło.
-
No cóż spróbuj się poskarżyć na insert a dostajesz od "uczestnków forum" po łapach .
1.W takim razie po telekonsultant (Tani ) skoro się nie dodzwonisz
Chyba zjadłeś "co"....
To sobie zadaj to pytanie - po co płacisz skoro nie możesz skorzystać? Bo jest tanio? Jak za niewielkie pieniądze nie dostajesz nic to jakby nie patrzeć to zawsze będzie mniej opłacalne niż dostanie czegokolwiek za te same pieniądze
Dziękuje wszystkim za konstruktywną dyskusje nawet Tym którzy mnie nie rozumieli.
A co tu było do rozumienia?
To dobry rozmówca to ten zgadzający się z Tobą?
Jeżeli tak to w zasadzie jestem dobrym rozmówcą bo zgadzam się z Tobą - to jest bez sensu.
Tylko ja w odróżnieniu od Ciebie jestem w stanie sobie wytłumaczyć dlaczego jest tak jak jest. :)