Autor Wątek: Elemis Giga  (Przeczytany 2065 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DoBronek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo 38.0.1
Elemis Giga
« dnia: Listopad 20, 2017, 10:45:26 »
Witam,
Po wymianie sprzętu i przejściu z SubiektGT na Nexo mam problem z łącznością ze starą drukarką fiskalną Elemis Giga.  Połączenie z drukarką po kablu USB - RS232.
Wydaje mi się że kabel i drivery są w porządku, bo dedykowany program GIGA Demo ma bez problemową łączność, wypuszczam nim stan drukarki, raporty.

W aplikacji administracyjnej subiekta udało mi się dodać drukarkę, automatycznie rozpoznało nawet port ale przy próbie sprawdzenia połączenia wywala błąd "Przekroczono czas odczytu bajtu"
 
Natomiast gdy puszczam paragon w subiekcie to zawsze mam ten sam komunikat "Nie powiodło się wykonanie polecenia na urządzeniu. Przekroczono czas odczytu bajtu."

Windows10.

Mam wrażenie że sprawdziłem już wszystko co możliwe ale może ktoś coś, jakiś pomysł? :)

Pozdrawiam
Michał M.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Elemis Giga
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 20, 2017, 10:52:59 »
Zgłoś się po postu do dostawcy programu w celu diagnozy problemu w miejscu występowania. Przełączenie drukarki na port COM może pomóc (trzeba było wybrać komputer z takim portem, ewentualnie sprawdź bo obecny może mieć taką możliwość).
Daniel, Białystok.

Offline DoBronek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo 38.0.1
Odp: Elemis Giga
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 20, 2017, 11:01:37 »
Zgłoś się po postu do dostawcy programu w celu diagnozy problemu w miejscu występowania. Przełączenie drukarki na port COM może pomóc (trzeba było wybrać komputer z takim portem, ewentualnie sprawdź bo obecny może mieć taką możliwość).

W sensie do sprzedawcy licencji Subiekta mam się zgłosić?

Portu COM-a nie mam, w poprzednim też nie miałem ale w sumie mogę kupić bo widzę że na allegro Śledź RS232 grosze kosztuje.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Elemis Giga
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 20, 2017, 11:17:47 »
Zgłoś się po postu do dostawcy programu w celu diagnozy problemu w miejscu występowania. Przełączenie drukarki na port COM może pomóc (trzeba było wybrać komputer z takim portem, ewentualnie sprawdź bo obecny może mieć taką możliwość).

W sensie do sprzedawcy licencji Subiekta mam się zgłosić?

Tak, zwykle wybiera się takiego dostawcę programu, który zapewni wsparcie i serwis.

Portu COM-a nie mam, w poprzednim też nie miałem ale w sumie mogę kupić bo widzę że na allegro Śledź RS232 grosze kosztuje.

Nie ma czego porównywać skoro zapewne zmieniłeś system operacyjny... Nie gwarantuję, że fizyczny port COM pomoże... Na porty za grosze też należy uważać...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Elemis Giga
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 20, 2017, 11:17:47 »