Autor Wątek: Numer zamówienia na zrealizowanej FS.  (Przeczytany 2544 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Fyshek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro 9.2.0
Numer zamówienia na zrealizowanej FS.
« dnia: Luty 11, 2016, 13:16:35 »
Witam.

Właśnie w tym tygodniu przesiadłem się z Subiekt GT do Nexo i powiem wprost. Jest tragicznie.
GT był bardziej intuicyjny i łatwiejszy w obsłudze, to co zrobili w Nexo to jakieś nieporozumienie, wraz z ciągle wywalającym się widokiem Sprzedaży (Błąd wyświetlania - nie pomaga żadne przywracanie widoków).

Do rzeczy:
W GT podczas wystawiania zamówienia i realizacji poprzez FS VAT automatycznie wskazywało mi nazwę dokumentu zamówienia pod numerem Faktury VAT (FS na podstawie Nr zamówienia klienta).
W Nexo po dwóch dniach walki z wzorcami wydruku i szukania po ustawieniach dalej nie mam efektu takiego jaki miałem w GT.

Pomysły już mi się skończyły... Pomoże\Nakieruje ktoś?

Z góry dziękuję.
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2016, 13:27:20 wysłana przez Fyshek »

Offline ranym

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja +18/-0
  • Wersja programu: nexo pro
Odp: Numer zamówienia na zrealizowanej FS.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 11, 2016, 14:07:31 »
Tak po prostu wyklikać się tego nie da.
Jeśli masz wersje PRO można zmodyfikować (lub zlecić komuś) wzorzec wydruki i dołożyć taki tekst.
Jeśli nie masz, to można teoretycznie kombinować z uzupełnianiem pola "Podtytuł" na FS (wydrukuje się pod numerem) lub "Uwagi" - ręcznie lub pisząc jakiś trigger na bazie danych, ale to może być potencjalnie mało bezpieczne w nexo.
Pozdrawiam
Aleksander

Offline Fyshek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro 9.2.0
Odp: Numer zamówienia na zrealizowanej FS.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 11, 2016, 14:52:09 »
Dziękuję za odpowiedź.

Posiadam wersję Pro.
W jaki sposób mogę zmodyfikować wzorzec wydruku?

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Numer zamówienia na zrealizowanej FS.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 11, 2016, 18:39:24 »
Wzorce -  powiel wbudowany - na powielonym  dajesz "popraw wzorzec" (nie "popraw"!), ale uprzedzam - super czytelnie nie jest  ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2016, 20:06:05 wysłana przez candy »
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Oaz

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo 7.2
Odp: Numer zamówienia na zrealizowanej FS.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 12, 2016, 06:06:56 »
wraz z ciągle wywalającym się widokiem Sprzedaży (Błąd wyświetlania - nie pomaga żadne przywracanie widoków).

Wykonaj w programie serwisowym konserwację bazy danych z menu narzedzia na swoim podmiocie.

Offline Fyshek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro 9.2.0
Odp: Numer zamówienia na zrealizowanej FS.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 12, 2016, 16:29:04 »
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie się moim problemem.

Będę walczył nadal, jeżeli coś osiągnę - napiszę, żeby reszta miała lżej.

Pozdrawiam.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Numer zamówienia na zrealizowanej FS.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 12, 2016, 16:29:04 »