Forum Użytkownikow Subiekt GT

Programy satelitarne => Subiekt Sprint / Sprint2 => Wątek zaczęty przez: Merom w Październik 01, 2018, 11:52:09

Tytuł: Bład z bazy danych po zamknięciu paragonu
Wiadomość wysłana przez: Merom w Październik 01, 2018, 11:52:09
Witam,

mamy dziwny problem z instalacją jednostanowiskową.


Na komputerze typu POS zainstalowany Windows 7 PRO z SQL 2014 R2 Subiekt sprint 2. Podłączona waga, drukarka fiskalna Novitus HD oraz skaner kodów.


- program potrafi pracować 3-4 godziny sprawnie i szybko, a czasem po zamknięciu paragonu i wydrukowania, przy próbie otwarcia nowego paragonu wywala błąd bazy danych. Niby potem wszystko działa, ale subiekt nie odbiera informacji z wagi.

- pomaga zamknięcie programu i otwarcie go ponownie - kłopotliwe rozwiązanie - sklep spożywczy z ciągłą obsługą.

Pozdrawiam