Autor Wątek: "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej"  (Przeczytany 9301 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +432/-13
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej"
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 04, 2018, 22:18:25 »
Rozumiem, że piszesz o wersji  <= 2010 ?
Acha :)

Offline ollimport.pl

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.54 HF1
Odp: "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej"
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 30, 2019, 22:43:43 »
Cytuj
Może komuś się przyda. Da się zmusić wersję 64 bit Outlooka do współpracy np. w ten sposób:
http://help.acctivate.com/articles/5315/

Na Win10 x64 z Outlook 2013 x64 zadziałało wpisanie w rejestr ścieżki: C:\PROGRAM FILES\MICROSOFT OFFICE\Office15\OLMAPI32.DLL

czyli wpisy w rejestrze wyglądają tak:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail\Outlook64Bridge]
"DLLPath"="C:\\PROGRAM FILES\\MICROSOFT OFFICE\\Office15\\OLMAPI32.DLL"
"DLLPathEx"="C:\\PROGRAM FILES\\MICROSOFT OFFICE\\Office15\\OLMAPI32.DLL"

i oczywiście domyślny klient ustawiony:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail]
@="Outlook64Bridge"

Bardzo prawdopodobne, że zamieniając w ścieżce do biblioteki dll z C:\\PROGRAM FILES\\MICROSOFT OFFICE\\Office15\\ na C:\\PROGRAM FILES\\MICROSOFT OFFICE\\Office14\\ dla Office'a 2010 będzie też śmigać :)

Zarejestrowałem się specjalnie, żeby podziękować :)

Zmiana tych 3 powyższych wpisów w rejestrze pomaga.
Windows 8 i Office2010 czyli Office14 zamiast Office 15.

DZIĘKUJĘ! :)

Offline Malastm

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: 1.58
Odp: "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej"
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 19, 2019, 12:48:45 »
Witam,
Po zastosowaniu sposobu Outlook64Bridge faktycznie działa ale tylko jednorazowo. Przy kolejnej próbie wysyłki maila z FV wraca nieszczęsny komunikat. Po jednej udanej próbie w rejestrze widzę że domyślny klient zmienia się z powrotem na "Microsoft Outlook". Miał ktoś taki problem?

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2520
  • Reputacja +260/-0
    • Zobacz profil
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej"
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 19, 2019, 19:46:35 »
Witam,
Po zastosowaniu sposobu Outlook64Bridge faktycznie działa ale tylko jednorazowo. Przy kolejnej próbie wysyłki maila z FV wraca nieszczęsny komunikat. Po jednej udanej próbie w rejestrze widzę że domyślny klient zmienia się z powrotem na "Microsoft Outlook". Miał ktoś taki problem?
Ja się zmienia to może odbierz uprawnienia do zmiany dla tego klucza...
Krzysztof, Radom

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: "nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej"
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 19, 2019, 19:46:35 »