Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: msg w Grudzień 03, 2019, 15:32:12
-
Jak w temacie mam nietypową sprawę. Otóż interesuje mnie czy istnieje w ogóle taka możliwości aby w subiekcie totalnie WYŁĄCZYĆ/USUNĄĆ opcję płatności gotówką?
Irytujacym jest, że subiekt bardzo często, mimo, że dokument ma płatność przelewem, sam zaznacza, np 1 lub kilka groszy że są płacnone gotówką, a reszta kwoty jest na przelew. Jest to o tyle irytujace, że nie mam pojęcia co to powoduje i jak się tego pozbyć dlatego USUNIĘCIE opcji płatności GOTÓWKA wydaje mi się jedynym sensownym rozwiązaniem.
-
Można - odbierz uprawnienia do dokumentów kasowych. Co do usunięcia przyczyny problemu - zapoznaj się z parametrami Subiekta.
-
Można - odbierz uprawnienia do dokumentów kasowych. Co do usunięcia przyczyny problemu - zapoznaj się z parametrami Subiekta.
Z tego co widzę sobie jako jedynemu użytkownikowi nie mogę wyłączyć uprawnień do takich dokumentów. Tzn, wszedłem sobie w słownik/personel i tam widnieje jako użytkownik jednak nie ma możliwości odebrania sobie uprawnień do tych dokumentów.
Co masz na myśli z tymi parametrami? Jest gdzieś temat o tym problemie?
-
Można - odbierz uprawnienia do dokumentów kasowych. Co do usunięcia przyczyny problemu - zapoznaj się z parametrami Subiekta.
Z tego co widzę sobie jako jedynemu użytkownikowi nie mogę wyłączyć uprawnień do takich dokumentów. Tzn, wszedłem sobie w słownik/personel i tam widnieje jako użytkownik jednak nie ma możliwości odebrania sobie uprawnień do tych dokumentów.
To jeden ze standardowych błędów jakie popełniają użytkownicy próbując samodzielnie radzić sobie z programem - NIE powinno się pracować na koncie Szefa, każdy, włącznie z właścicielem/prezesem firmy powinien mieć własne konto, między innymi po to, aby ograniczać niektóre uprawnienia. Możesz to zrobić teraz.
Co masz na myśli z tymi parametrami?
Dokładnie to co napisałem - poszukaj parametru odpowiedzialnego za opisywany problem związanego z formami płatności.
Jest gdzieś temat o tym problemie?
Oczywiście, wiele razy było to opisywane na tym forum jak większość innych problemów.
-
Co masz na myśli z tymi parametrami? Jest gdzieś temat o tym problemie?
Zobacz co masz ustawione tutaj: Administracja -> Parametry -> Parametry Subiekta -> Inne -> Forma płatności przy poprawie dokumentów