Autor Wątek: Problem z SUZ - Elavon iCT250  (Przeczytany 1076 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cptbombax

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: GT
Problem z SUZ - Elavon iCT250
« dnia: Lipiec 29, 2021, 10:17:53 »
Witam, mam problem z ustawieniem wszystkiego w SUZ, co prawda, drukarka jaką mam przypiętą na porcie COM i dodaną przez SUZ działa znakomicie przez pulpit zdalny. Problem jest z terminalami płatniczymi, normalny ping idzie do ich ip(bez konkretnego portu). Ale w SUZ każdy ma błąd "Brak połączenia z urządzeniem. Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia, i jest adres ip 10.0.0.147:5189 , port te pododawałem w firewallu na komputerze z SUZ, lecz problem jest dalej. Dla tego urządzenia powinny być wolne port 5187-5193(ze strony producenta) i takie reguły dałem w firewallu. Terminale są podłączone do routera dovado usb mobile broadband router . Komputery są na rdp przez vpn hamachi, a sam suz działa bo mam tak jak pisałem drukarkę przez port COM w tym sklepie i działa super. Terminale są używane na ten moment już dłuuugi czas po prostu wpisując kwotę na terminalu, nie są dodane w kasiarzu itp. Pewnie coś mi umyka więc fajnie by było gdyby ktoś coś podpowiedział.

Offline kam

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.63
Odp: Problem z SUZ - Elavon iCT250
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 29, 2021, 19:20:33 »
po pierwsze,
czy z komputera gdzie jest suz, dostajesz odpowiedź z terminala?

Offline cptbombax

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: GT
Odp: Problem z SUZ - Elavon iCT250
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 29, 2021, 23:02:00 »
Dostaję odpowiedzi po normalnym pingu, ale przez SUZ już nie, przy sprawdzaniu połączenia dostaję odpowiedź , że komputer docelowy aktywnie odmawia odpowiedzi czyli port nie jest otwarty, ale chyba tak jakby na terminalu płatniczym, ewentualnie w tym routerze muszę spróbować przekierować porty w jakiś sposób, na tym ip z portem akurat 5189 który odpowiada za status terminala, jeszcze będę próbował wyłączyć DMZ może coś pomoże bo już nie wiem czy to jest konkretnie blokada przez router czy elavon coś musi zmienić w konfigu terminala, do tej pory działał trochę inaczej bo był podłączony przez lan bo potrzebuje internetu, ale nie był skomunikowany z żadnym programie. Tak jak pisałem , drukarka przez COM i SUZ łączy się elegancko , z połączeniami z terminalami mam na razie problem.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z SUZ - Elavon iCT250
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 29, 2021, 23:02:00 »