InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Cuba w Grudzień 05, 2017, 21:35:47
-
Witam
dwa dni temu uruchomiłem bankowość online (połączenie online z kontem w mBanku).
Kiedy chcę zrobić przelew z jakiegoś zobowiązania zaznaczam to zobowiązanie prawym klawiszem i klikam dodaj transakcję oczekującą.
Następnie wchodzę w moduł Transakcję oczekujące i zaznaczam daną transakcję i klikam "wyślij i autoryzuj". Następnie wpisuję kod z tokena i przelew jest zrobiony. Tak to wygląda jak wszystko idzie ok. Ale raz na kilka-kilkanaście przelewów wyskakuje mi okienko że jest błąd i nie mogę zrobić przelewu. Pytanie czy ktoś z Was się z tym spotkał i jak to rozwiązać ?
Pozdrawiam
-
a jaki to błąd?
-
Teraz nie wkleję tego okienka bo nie jestem w firmie. Ale pojawia się komunikat że jest błąd (nie jest opisany jaki). Normalnie jak przelew jest ok to wyskakuje informacja że: ilość błędów 0 (czy jakoś tak).
-
No to jak bedziesz w firmie to podasz dokładniejsze dane.
Bo teraz, to jak z mechaniem samochodowym - klient dzwoni i pyta - stuka mi w samochodzie, co to mozę być.
-
radio o pełnych godzinach:-)
-
Witam
problem rozwiązałem. Okazało się że nazwa kontrahenta zawierała niedopuszczalne przez bank znaki (konkretnie cudzysłów). Po poprawieniu nazwy w Subiekcie poszło bez problemów.
W załączniku są okienka o których pisałem wyżej. Jedno które pojawia się gdy wszystko jest ok a drugie gdy jest błąd. Po odczytaniu raportu jest informacja na temat błędu.
Pozdrawiam
-
Usuwanie nieobsługiwanych znaków można skonfigurować w parametrach transakcji oczekującej.
-
Witam
po kilku dniach używania bankowości online dla mbanku ujawnił się kolejny problem.
Dotyczy on pobierania historii wpłat od tylko jednego (konkretnego z nazwy i symbolu w Subiekcie GT) kontrahenta. Problem polega na tym, że na konto bankowe fizycznie wchodzi np. 1 wpłata (za 1 fakturę) a w module bankowości online - historia transakcji zaciąga tą wpłatę np. 2-3 razy na tą samą kwotę. Po rozliczeniu tej wpłaty w operacjach bankowych pojawiają się 3 wpłaty od tego kontrahenta (a fizycznie zrobił on jedną wpłatę).
Zastanawiam się po której stronie leży problem. Czy po stronie Subiekta czy po stronie banku. Sytuacja ta ma miejsce od początku używania bankowości online i dotyczy tylko tego jednego kontrahenta (przynajmniej na razie).
Macie może jakiś pomysł jak to rozwiązać ?
-
W pierwszej kolejności zajrzałbym do bazy danych Subiekta.