InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: christofe w Marzec 07, 2019, 10:50:58
-
Witam wszystkich, od 3 dni przy wystawianiu pierwszego paragonu tylko pierwszego mam taki problem kolejne wychodzą już bez błędu, co za przyczyna
Informacja z Kasiarza
Urządzenie: Posnet XL
Operacja: Drukowanie fiskalne dokumentu
Data: 2019-03-07 08:44:56
Typ: Błąd komunikacji
Status: Błąd komunikacji
Użytkownik: MF
Komputer: WAGA-PC
1. E2001, Błąd zgłoszony przez urządzenie. Nie powiodło się wykonanie polecenia na urządzeniu.
2. Błąd podczas fiskalizacji dokumentu 'FS 46/MAG/03/2019'.
-
Polecam spróbować rozwiązać problem z serwisantem.
-
mówisz o serwisancie od urządzeń fiskalnych
-
Nie, programów Insertu, przy czym idealnie gdyby była to ta sama osoba/firma.
-
nie ma w promieniu 100km serwisanta autoryzowanego Insert, sam obsługuję program
-
A forum znajduje się w jakiej odległości od Ciebie ? Sprzedawca programu znajduje się w jakiej odległości ? Istnieje praca zdalna, więc odległość nie jest żadnym wytłumaczeniem... Ja do wielu klientów dojeżdżam 100-200 km, aby się poznać, a później pracujemy zdalnie... Najprościej jest wyjaśnić problem z producentem, a taką możliwość mają serwisanci... Możesz też próbować szczęścia z teleKonsultantem.
-
dkozlowski masz chyba zły dzień i krzyczysz, ja proszę o poradę po jestem specjalista od sieci informatycznych i serwerów ale nie siedzę na co dzień w Insercie
-
Chyba masz zły dzień i nie odnosisz się do moich wypowiedzi...
dkozlowski masz chyba zły dzień i krzyczysz,
W którym miejscu niby "krzyczę" ? Nad wyraz spokojnie starałem się dać do myślenia i uświadomić, że istnieje coś takiego jak praca zdalna, ale chyba niepotrzebnie...
ja proszę o poradę po jestem specjalista od sieci informatycznych i serwerów ale nie siedzę na co dzień w Insercie
Otrzymałeś poradę w pierwszej odpowiedzi, należało skorzystać i zacząć rozwiązywać problem. Jeśli nie zrozumiałeś porady - bo jak napisałeś nie znasz się na Insercie - to trzeba było przyjąć poradę na wiarę.
Dodam też, że kompletnie nie rozumiem Twojego podejścia, niby deklarujesz, że jesteś z branży IT, masz swoją specjalizację, musisz wiedzieć jak kończą się próby zajmowania się skomplikowanymi tematami bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, ale jednocześnie robisz tak jak Twoi klienci i zakładasz, że poradzisz sobie sam z czymś, na czym się nie znasz - Twoja obecność na forum jest potwierdzeniem, że sobie nie radzisz i nie obsługujesz programu sam jak piszesz, robisz to ze wsparciem serwisantów. Ponadto nie korzystasz z możliwości technicznych jak praca zdalna chociaż zapewne sam na co dzień w taki sposób pracujesz - serio dojeżdżasz to wszystkich klientów, którym trzeba zmienić jakąś konfigurację w urządzeniu sieciowym lub serwerze ?
Jak do tego co napisałeś wyżej ma się informacja, że "jesteś biurem rachunkowym": http://www.forumsubiekta.pl/rewizor-nexo/przeniesienie-danych-rewizor-gt-do-rewizor-nexo-pro/msg101178/#msg101178 (http://www.forumsubiekta.pl/rewizor-nexo/przeniesienie-danych-rewizor-gt-do-rewizor-nexo-pro/msg101178/#msg101178) ?
Co z tego co piszesz jest w ogóle prawdą, czym na prawdę się zajmujesz i do czego wykorzystujesz forum ?
-
To nie jest problem skomplikowany z uwagi iż wdrożenie Subiekta było 1 stycznia tego roku na 3 stanowiskach z serwerem głównym, drukarka fiskalna Posnet Xl, problem uruchomił się 3 dni wstecz, nie był aktualizowany subiekt, nie było żadnej modyfikacji w sieci, nie były aktualizowane stacje robocze, nie było zmiany stawek VAT na towarach bo sprzedajemy wszystko na 23, piszę tylko grzecznie o poradę z u uwagi iż wiem że poniektórzy z was mają rozlegle doświadczenia z tym produktem :)
-
forum wykorzystuję uprzejmie z doświadczeń Formowiczów jak to na forum do rozwiązywania problemów, i sam się staram dzielić doświadczeniami,
Ok poddaję się nie mam wiedzy nic nie widzę tylko ciemność, udzielę ostępu zdalnego do platformowy i wynagrodzę
-
To nie jest problem skomplikowany z uwagi iż wdrożenie Subiekta było 1 stycznia tego roku na 3 stanowiskach z serwerem głównym, drukarka fiskalna Posnet Xl, problem uruchomił się 3 dni wstecz, nie był aktualizowany subiekt, nie było żadnej modyfikacji w sieci, nie były aktualizowane stacje robocze, nie było zmiany stawek VAT na towarach bo sprzedajemy wszystko na 23,
Chyba mylisz "wdrożenie" z "instalacją", ale dobrze wiadomo, że nawet przy instalacji można popełnić wiele błędów i program może sprawić problemy, właśnie siedzę nad kolejnym takim przypadkiem, gdzie wszystko wydawało się takie nieskomplikowane, skończyło się uszkodzeniem bazy danych, które ujawniło się po 9 miesiącach podczas aktualizacji programu do nowej wersji, a prowadzona jest również księgowość, więc jest potrzebna nowa wersja między innymi do deklaracji VAT i JPK_VAT.
piszę tylko grzecznie o poradę
I grzecznie, bezinteresownie odpisałem, nie skorzystałeś, a dalsze wypowiedzi były zbędne i nie na miejscu...
...z u uwagi iż wiem że poniektórzy z was mają rozlegle doświadczenia z tym produktem :)
My, z naszym "rozległym doświadczeniem" zdajemy sobie sprawę jak skomplikowane są to rozwiązania, ile jeszcze nie wiemy i regularnie korzystamy ze wsparcia producenta przy rozwiązywaniu problemów u naszych klientów - tak, nie wiemy wszystkiego i nie radzimy sobie "sami" ze wieloma problemami.
-
w porządku od lat tu pisze i mam do was szacunek do wszystkich, wielokrotnie skorzystałem z usług tu doświadczonych użytkowników forum, dążę do rozwiązania problemu gdyż może nie jest tak uciążliwy gdyż jak nie wyłączę fizycznie drukarki fiskalnej to wszystko jest ok, po wyłączeniu zasilanie na końcówce sieciowej gdzie zasilany jest komputer drukarka fiskalna i drukarka laserowa pierwszy transakcja jest rejestrowana na urządzeniu fiskalnym ale w subiekcie nie ma fiskalizacji, raporty się zgadzają ze sprzedażą,
-
...od lat tu pisze i ...dążę do rozwiązania problemu...
Ty od lat nie byłeś zainteresowany, aby nawiązać z kimś współpracę - jeśli ktoś będzie zainteresowany, aby nawiązać ją teraz z Tobą lub przynajmniej pomóc doraźnie przy tym problemie to się odezwie.
-
przemilczę
-
przemilczę
Znowu robisz coś innego niż piszesz - nie milczysz - zacząłeś to dokończ tylko mam prośbę, wcześniej odpowiedz na moje pytania z tego wątku, które również przemilczałeś.
-
Sprawdziłem logi systemowe, i prawdopodobnie problem powstał po ostatniej aktualizacji Subiekta do wersji 1.56 HF1, przed aktualizacją było ok
-
Aktualizacja Subiekta nie ma żadnego związku, co najwyżej aktualizacja sterowników urządzeń zewnętrznych. Poza tym każda wersja sterowników, a już na pewno najnowsza powinna działać poprawnie.
-
Według logiki masz rację, tym bardziej że od powstania problemu nie było żadnych zmian w Subiekcie, tzn. dodawania towarów, zmiany wzorców wydruków, i zmiany jakiekolwiek konfiguracji, dlatego wiążę to z podniesieniem wersji programu do najwyższej, Pozdrawiam
-
Ja miałem ostatnio przypadek błędu 2001, gdzie pomogła wymiana przewodu USB.
-
U mnie drukarka podłączona jest na interfejsie ethernetowym, pracuje w sieci na stałym adresie IP