Autor Wątek: Błąd podczas eksportu faktury  (Przeczytany 1286 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.26 SP1
Błąd podczas eksportu faktury
« dnia: Luty 14, 2023, 21:54:07 »
Cześć,

Od wczoraj mam problem z eksportem faktury. Nie mogę jej także wydrukować ani podejrzeć.
Znalazłem podobne tematy na forum i starałem się zastować do podanych rozwiązań ale ani aktualizacja Subiekta ani aktualizacja windowsa nie pomogły. Cały czas podczas "eksportu" faktury sprzedaży wyskakuje błąd "Eksport zakończony niepowodzeniem", faktury nie można ani podejrzeć ani wydrukować. Klikając "wyślij -email także wyskakuje błąd "Przygotowanie wydruku do wysłania zakończone niepowodzeniem"

Wersja Subiekta: 1.74 SP1 HF1 (1.7411.11.5566)
Windows 10

Proszę Was o pomoc lub odesłanie do teamtu z rozwiązaniem problemu.


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17255
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd podczas eksportu faktury
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 15, 2023, 19:17:41 »
Co się zmieniło "od wczoraj" ? Czego próbowałeś ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd podczas eksportu faktury
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 15, 2023, 19:17:41 »