Autor Wątek: Błąd w Subiekcie  (Przeczytany 1665 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline margareta

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.31
Błąd w Subiekcie
« dnia: Listopad 27, 2016, 18:46:04 »
Witam,
Po udanej instalacji Subiekta, wszystko działało ok. Dzisiaj włączyłam subiekta i  weszłam w zakładkę Towary i pojawiło się migające okienko z napisem ^RSSI:13 i literkami, brak opcji kliknięcia gdziekolwiek w subiekcie. Komputer był u naprawy, usunięte wirusy, byłą robiona defragmentacja. Wszystko działało ok.
Proszę  o pomoc , nie mogę nic zrobić w programie.
pozdrawiam
Małgosia

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9237
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Błąd w Subiekcie
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 27, 2016, 19:00:14 »
To że komputer był naprawiany wcale nie znaczy, że został naprawiony. To co opisujesz wskazuje raczej na to, że nie wszystko jest OK.
Był sprawdzany dysk, pamieć?
Sławek, Zduńska Wola

Offline margareta

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.31
Odp: Błąd w Subiekcie
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 27, 2016, 19:06:39 »
Prawdopodobnie było sprawdzane. Teraz włączyłam program ponownie i wszystkie zakładki działają poprawnie, sprawdzałam faktury zakupu, sprzedaz nic nie miga, wchodzę w towary i miga . Masakra. Wcześniej też miałam ten problem, było mało miejsca na dysku i program tak się zachowywał, teraz jest połowa dysku wolnego. Pojawiają się inne wpisy migające : ^Mode:5,6, DSFLOWRPT i literki .... Czy to wirusy?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błąd w Subiekcie
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 27, 2016, 21:31:55 »
Na pewno nie jest to funkcjonalność programów Insertu... Z ciekawości chętnie zobaczyłbym zrzut ekranu pokazujący problem, chociaż raczej to nic nie zmieni... Zgłoś się do kogoś kto na poważnie zajmuje się serwisem sprzętu komputerowego.
Daniel, Białystok.

Odp: Błąd w Subiekcie
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 27, 2016, 21:31:55 »