Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: hezer w Październik 12, 2020, 09:43:17

Tytuł: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
Wiadomość wysłana przez: hezer w Październik 12, 2020, 09:43:17
Witam,
niecałe 2 tyg temu zaktualizowałem wersję subiekta do najnowszej i od tego czasu na paru stanowiskach klienckich mam problemy z załadowaniem list takich jak faktury sprzedaży, zamówienia od klientów itp.

Nigdy wcześniej nie było takich problemów, a teraz są non stop. Jakieś pomysły?

W załączniku screen błędu.
Tytuł: Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
Wiadomość wysłana przez: hezer w Październik 12, 2020, 10:10:03
Dodam tylko, że zrobiłem typową serwisówkę (kontrola danych, odbudowa indeksów itp.) i nic nie pomogło. Wersja po której zaczęło wariować to 1.64 HF1.

Najdziwniejszą rzeczą dla mnie jest to, że mamy firmę podzieloną na dwa budynki i w jednym problem występuje we wszystkich komputerach, a w drugim w żadnym. Niezależnie od budynku każdy komputer jest połączony z serwerem LANowo także nie wiem gdzie szukać problemu.
Tytuł: Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Październik 12, 2020, 10:37:12
Jeśli sposób analizy takich problemów nie jest oczywisty to należy skorzystać z usługi teleKonsultanta lub serwisanta: http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/problem-z-subiektem-po-aktualizacji-do-wersji-1-64hf2/ (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/problem-z-subiektem-po-aktualizacji-do-wersji-1-64hf2/). Doraźnie można spróbować przywrócić domyślne ustawienia list i wydłużyć timeout (czas na odpowiedź z serwera).
Tytuł: Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
Wiadomość wysłana przez: hezer w Październik 12, 2020, 11:52:18
Wydłużyłem timeout i zaczęło działać. Dzięki!
Tytuł: Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Październik 12, 2020, 11:58:05
Odświeżenie listy dokumentów w czasie dłuższym niż 30s nazywać działaniem jest dyskusyjne...
Tytuł: Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
Wiadomość wysłana przez: yemet w Październik 12, 2020, 14:00:11
@hezer dużo masz tych ZK w bazie? W filtrach daty widzę masz okres nieokreślony, jak masz dokumentów ciut ciut i jeszcze więcej standardowy ustawiony timeout cię w końcu dopadnie jak nie ustawisz żadnego filtru.
Tytuł: Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Październik 12, 2020, 14:14:01
Zamówienie są znane z tego, że wyświetlają się wolno, gdyż w locie liczone są dane o realizacji, więc należy operować filtrami, a najlepiej jest usuwać okresowo zrealizowane zamówienia, gdyż w praktyce nie są potrzebne/mało komu są potrzebne.

Jak coś to posiadam małe, dodatkowe rozwiązanie do zbiorczego usuwania zamówień od klientów.

Problemy te nie dotyczą innych list dokumentów !
Tytuł: Odp: BŁĘDY W ŁADOWANIU LISTY PO AKTUALIZACJI
Wiadomość wysłana przez: hezer w Październik 12, 2020, 15:14:29
@yemet nie wiem ile dokumentów to jest dużo, ale mam około 200 tys ZK i 200 tys FS. Kiedy stosowaliśmy filtry to problem nie występował. W ZK możemy mieć na stałe jakieś ustalone, ale w FS często je wyłączamy bo po prostu jest łatwiej np jak szukamy faktur z zeszłego roku. Wtedy lista najczęściej padała.