Autor Wątek: Problem z JPK, podczas zwrotu nie generuje się prawidłowy dostawca  (Przeczytany 1327 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cichy791

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.75 SP2
Dzień dobry,

zaczynam używać subiekta i pojawiły się pewne problemy z którymi nie potrafię sobie poradzić.
Towar został sprzedany fakturą vat marża, następnie klient zwrócił towar, który ponownie został sprzedany.
Problem polega polega na tym, że kiedy generuje JPK to w pliku, w zakupie, pole dostawca jest puste, a dokumentem źródłowym nie jest faktyczny dokument zakupu tylko dokument zwrotu.
Powinien pojawiać się dostawca od którego został zakupiony towar i faktura zakupu.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem i może zna rozwiązanie?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z JPK, podczas zwrotu nie generuje się prawidłowy dostawca
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2023, 09:45:59 »
Nie udało mi się powtórzyć takiego zachowania, nie mam też pewności jakie dokumenty zostały wystawione... Pokaż problem (zrzuty ekranu), może być na podmiocie demo.
Daniel, Białystok.

Odp: Problem z JPK, podczas zwrotu nie generuje się prawidłowy dostawca
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2023, 09:45:59 »