Autor Wątek: Problem z raportem kasowym  (Przeczytany 2274 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PawełZ

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Nexo GT
Problem z raportem kasowym
« dnia: Kwiecień 07, 2020, 12:23:05 »
Mam problem dotyczący raportu kasowego. Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy popełniliśmy kilka błędów przy wprowadzaniu FV zakupowych czy też sprzedażowych, forma płatności się nie zgadzała. Żeby to poprawić usuwaliśmy  i ponownie robiliśmy raporty kasowe. W tym momencie mamy problem dotyczący rozbieżności w kasie. Okazuje się że przy robieniu raportu kasowego od początku używania subiekta (zakres dat od 01.11.2018 do 07.04.2020) w kasie powinno być 2265 a przy raporcie  z zakresu dat 01.04.2020 do 07.04.2020 8543 zł. Co może powodować aż taką rozbieżność? Który raport jest wiarygodny i potwierdza aktualny stan kasy? Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z raportem kasowym
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2020, 13:33:34 »
O czym piszesz - o module "Raporty kasowe" czy zestawieniu "Raport kasowy" ? Oczywiście obie wartości powinny się pokrywać... Co do rozbieżności - powinno być oczywiste, że jeśli wprowadzicie do programu bzdury to takie też informacje program będzie pokazywał... Z kasą gotówką jest ta trudność, że trzeba o nią dbać lub sobie darować jej fikcyjne (tak jak opisałeś) prowadzenie, to nie wyciągi bankowe, na podstawie których można znaleźć błąd w programie poprzez porównanie dokumentów, kasy nie ma z czym porównać... Wiarygodne jest to, co trzymasz w ręku, do tego należy dopasować stan kasy w programie i jej pilnować, tylko tak na poważnie, aby zawsze była zgodna...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z raportem kasowym
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2020, 13:33:34 »