Autor Wątek: Brak ceny zakupu w zestawieniu sprzedaży wg asortymentu  (Przeczytany 734 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline TomekK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.64 SP1 HF1
Brak ceny zakupu w zestawieniu sprzedaży wg asortymentu
« dnia: Październik 12, 2021, 10:45:54 »
Hej,

Może ktoś z Was miał podobny problem ,mianowicie w zstawieniu sprzedazy wg asortymentu brakuje ceny zakupu pomimo tego ze jak wejdziemy w produkt wszystkie ceny sa uzupełnione , moze macie pomysł co moze byc powodem?

brakuje kosztu

https://gyazo.com/d27c79b80eb020de00664b58828622b6

Z góry dzięki za pomoc
 :)


Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1246
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Brak ceny zakupu w zestawieniu sprzedaży wg asortymentu
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 12, 2021, 11:29:21 »
Cena kartotekowa nie ma nic wspólnego z rzeczywistą ceną zakupu. Proponuję sprawdzić przyjęcia magazynowe tego towaru pod kątem nieprawidłowości.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak ceny zakupu w zestawieniu sprzedaży wg asortymentu
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 12, 2021, 11:36:44 »

Może ktoś z Was miał podobny problem ,mianowicie w zstawieniu sprzedazy wg asortymentu brakuje ceny zakupu pomimo tego ze jak wejdziemy w produkt wszystkie ceny sa uzupełnione , moze macie pomysł co moze byc powodem?

brakuje kosztu

Masz takie dane, jakie wprowadziłeś do programu, przyjąłeś towar na magazyn z bez kosztu to go nie masz. Dlatego powtarzam, ale mało kto słucha - warto poznać podstawy obsługi programu przed rozpoczęciem korzystania z niego.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak ceny zakupu w zestawieniu sprzedaży wg asortymentu
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 12, 2021, 11:36:44 »