Autor Wątek: Brak dostępu do Subiekta po zamknięciu firmy?  (Przeczytany 1424 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cyklon

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.53 SP2
Brak dostępu do Subiekta po zamknięciu firmy?
« dnia: Luty 24, 2022, 09:33:16 »
Drodzy forumowicze, przez ponad dekadę korzystałem z oprogramowania Subiekt GT. W zeszłym roku musiałem zamknąć firmę.
Obecnie potrzebuję sprawdzić dane w Subiekcie, jednak nie mogę w ogóle otworzyć programu. Pojawia się w czasie uruchamiania (czy to Subiekta, czy Kasiarza) komunikat, że  "Nie można uzyskać połączenia z serwerem 'DESKTOP-531JKSK\INSERTGT'"
Nie mogę nawet dearchizować plików, gdyby to bład był bazy danych.
Oczywiście połączenie z internetem posiadam, chociaż z tego co pamiętam nawet bez niego wcześniej program się otwierał.

Jeszcze na początku tego roku mogłem uruchomić program. Ja rozumiem, że jakaś licencja mogła wygasnąć, chociaż na program chyba była bezterminowa (a jedynie dokupywałem na ulepszenia), ale przecież nie może być takiej sytuacji, że nie mam wglądu do historii transakcji. Proszę Was o pomoc, o co może chodzić? Nic w międzyczasie nie zmieniałem w programie.

Wersja programu 1.63 SP2 (1.6305.20.4858)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17264
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak dostępu do Subiekta po zamknięciu firmy?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2022, 09:43:53 »
Zgodnie z komunikatem - nie działa serwer SQL lub podajesz błędne dane logowania. Nie napisałeś nawet jak nazywa się Twój komputer... Spróbuj w adresie serwera SQL podać ".\INSERTGT".
Daniel, Białystok.

Odp: Brak dostępu do Subiekta po zamknięciu firmy?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2022, 09:43:53 »