Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: thn w Styczeń 18, 2022, 13:51:25

Tytuł: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
Wiadomość wysłana przez: thn w Styczeń 18, 2022, 13:51:25
Witam,
mam problem, mianowicie próbuję zedytować pod nasze potrzeby wzór wydruku faktury proformy z zamówienia klienta, po kilku godzinach prób w końcu doczytałem w jakim programie należy tego dokonać, co też uczyniłem, jednak po wgraniu i wykasowaniu kilku wzorców już nie mogę w ogóle wgrać nowych, nie mogę też eksportować już istniejących, w dodatku jeden z wzorców pojawia się na liście i nie można absolutnie z nim nic zrobić (ani konfigurować, ani wykasować).
Restart programu/komputera w ogóle nie pomaga. Można jakoś temu zaradzić?
Pozdrawiam
Tytuł: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
Wiadomość wysłana przez: candy w Styczeń 18, 2022, 18:48:07
Na pewno można, ale nie jest to typowa sytuacja (ja pracując z GT od 2004 roku nie miałem takiego przypadku u żadnego klienta), więc raczej  trzeba to zdiagnozować na miejscu.
Tytuł: Odp: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 18, 2022, 19:22:07
Jak się objawia to "nie mogę" ?
Tytuł: Odp: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
Wiadomość wysłana przez: thn w Styczeń 19, 2022, 13:02:48
Klikając na "eksportuj" na liście wzorców pojawia się okno z nazwą wzorca, typem wydruku itd., klikam na "zapisz stronę" i pojawia się okno z możliwością wyboru miejsca zapisu, daję "zapisz" i nic się nie dzieje, nie pojawia się żaden plik, ale tylko w przypadku plików RPT, wzorce w innych formatach zapisują się bez problemu.
Zauważyłem również, że nie mogę wydrukować żadnego wydruku z wzorca RPT, wydruki z wzorców w innych formatach drukują się bez problemu.
Kolejna kwestia - na innych komputerach nie ma tego problemu, wszystko działa, eksportuje, importuje i drukuje się jak należy.
Przeinstalowanie programu może pomóc?
Tytuł: Odp: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
Wiadomość wysłana przez: thn w Styczeń 19, 2022, 13:41:28
nie mogę już edytować wcześniejszej odpowiedzi - udało mi się przywrócić możliwość druku instalując crystal reports