Autor Wątek: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków  (Przeczytany 745 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline thn

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66
Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
« dnia: Styczeń 18, 2022, 13:51:25 »
Witam,
mam problem, mianowicie próbuję zedytować pod nasze potrzeby wzór wydruku faktury proformy z zamówienia klienta, po kilku godzinach prób w końcu doczytałem w jakim programie należy tego dokonać, co też uczyniłem, jednak po wgraniu i wykasowaniu kilku wzorców już nie mogę w ogóle wgrać nowych, nie mogę też eksportować już istniejących, w dodatku jeden z wzorców pojawia się na liście i nie można absolutnie z nim nic zrobić (ani konfigurować, ani wykasować).
Restart programu/komputera w ogóle nie pomaga. Można jakoś temu zaradzić?
Pozdrawiam

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4875
  • Reputacja +172/-11
Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 18, 2022, 18:48:07 »
Na pewno można, ale nie jest to typowa sytuacja (ja pracując z GT od 2004 roku nie miałem takiego przypadku u żadnego klienta), więc raczej  trzeba to zdiagnozować na miejscu.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 18, 2022, 19:22:07 »
Jak się objawia to "nie mogę" ?
Daniel, Białystok.

Offline thn

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66
Odp: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 19, 2022, 13:02:48 »
Klikając na "eksportuj" na liście wzorców pojawia się okno z nazwą wzorca, typem wydruku itd., klikam na "zapisz stronę" i pojawia się okno z możliwością wyboru miejsca zapisu, daję "zapisz" i nic się nie dzieje, nie pojawia się żaden plik, ale tylko w przypadku plików RPT, wzorce w innych formatach zapisują się bez problemu.
Zauważyłem również, że nie mogę wydrukować żadnego wydruku z wzorca RPT, wydruki z wzorców w innych formatach drukują się bez problemu.
Kolejna kwestia - na innych komputerach nie ma tego problemu, wszystko działa, eksportuje, importuje i drukuje się jak należy.
Przeinstalowanie programu może pomóc?

Offline thn

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.66
Odp: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 19, 2022, 13:41:28 »
nie mogę już edytować wcześniejszej odpowiedzi - udało mi się przywrócić możliwość druku instalując crystal reports

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak możliwości eksportu/importu wzorców wydruków
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 19, 2022, 13:41:28 »